حبيبة ابراهيم
تسلم-الايادي-يا-أم-كريم

:)
داليا83
داليا83
تسلم ايديك يارشا ايه الحاجات اللي تشهي دي انا بموت في الكبسة اوييييييييييي
مصرية رقيقة
مصرية رقيقة
ايه يا بنات الحاجات الجامده دي حرااام عليكو انا بحب التشيز كيك جدا بس جوزى مش بيحب اى نوع حلو علشان كده مش بعمل علشان ماكولهاش لوحدى واتخن
وطبعا تلاقونى رفيعه خااااااااااالص
maimnasser
maimnasser
ايه يا بنات الحاجات الجامده دي حرااام عليكو انا بحب التشيز كيك جدا بس جوزى مش بيحب اى نوع حلو علشان كده مش بعمل علشان ماكولهاش لوحدى واتخن وطبعا تلاقونى رفيعه خااااااااااالص
ايه يا بنات الحاجات الجامده دي حرااام عليكو انا بحب التشيز كيك جدا بس جوزى مش بيحب اى نوع حلو...
مساء الفل يا احلى بنات، امتحانى يوم الاربع:06: تحريرى و السبت شفوى و عملى دعواتكم و انا وعد الاسبوعين اللى حاخدهم اخازة حعملكم ملف ريجيمات
ما شاء الله عليكم كلكم وصفات تهبل، داليا حلوة التشيز كيك اووووى على اول مرة برافو عليكى انا مش بحط سكر خالص بحط لبن مكثف محاى و ادوقها حوالى 2 م ك
رووووش ايه الفطار اللى يهبل ده
و الاتنين تشيز كيك كمان تحفة ما شاء الله، كهرمانة عايزة الوصفة بتاعتك
دينا يا رب سلمى تكون عملت كويس فى الامتحانات، ولا يهمك اخلص السبت و اعملك ريجيمات ال2 كيلو مش ال200 جرام، تسلم ايديك على الملف يا قمر
رشا البسكويت و الكبسة ووووووووو كلوا تحفة ما شاء الله

سؤال مهم جالى من البلد رقبة و دوش بتلو انا عمرى م عملتهم عشان مليش فى اللحمة اللى بعضم حد عنده طريقة حلوة

ازيك يا شيرى و البيبى ازيها مردتيش عليا المرة اللى فاتت هيا اسيل البيبى التالت مش كدة قوليلى العيشة بتلاتة ممكنة ولا ايه النظام لأن انا البيبى التالت فى الطريق:35: و كمان عايزة طريقة ام على عندى عجينة ميلفى و عايزة اعمل ام على

غالباً البسكويت ده ناقص زبدة، سيحوا الزبدة و حطوها على البسكويت المطحون لغاية م يكون زى الرمل المبلول و انا بستعمل الدايجستيف المصرى بتاع بسكاتو
maimnasser
maimnasser
مساء الفل يا احلى بنات، امتحانى يوم الاربع:06: تحريرى و السبت شفوى و عملى دعواتكم و انا وعد الاسبوعين اللى حاخدهم اخازة حعملكم ملف ريجيمات ما شاء الله عليكم كلكم وصفات تهبل، داليا حلوة التشيز كيك اووووى على اول مرة برافو عليكى انا مش بحط سكر خالص بحط لبن مكثف محاى و ادوقها حوالى 2 م ك رووووش ايه الفطار اللى يهبل ده و الاتنين تشيز كيك كمان تحفة ما شاء الله، كهرمانة عايزة الوصفة بتاعتك دينا يا رب سلمى تكون عملت كويس فى الامتحانات، ولا يهمك اخلص السبت و اعملك ريجيمات ال2 كيلو مش ال200 جرام، تسلم ايديك على الملف يا قمر رشا البسكويت و الكبسة ووووووووو كلوا تحفة ما شاء الله سؤال مهم جالى من البلد رقبة و دوش بتلو انا عمرى م عملتهم عشان مليش فى اللحمة اللى بعضم حد عنده طريقة حلوة ازيك يا شيرى و البيبى ازيها مردتيش عليا المرة اللى فاتت هيا اسيل البيبى التالت مش كدة قوليلى العيشة بتلاتة ممكنة ولا ايه النظام لأن انا البيبى التالت فى الطريق:35: و كمان عايزة طريقة ام على عندى عجينة ميلفى و عايزة اعمل ام على غالباً البسكويت ده ناقص زبدة، سيحوا الزبدة و حطوها على البسكويت المطحون لغاية م يكون زى الرمل المبلول و انا بستعمل الدايجستيف المصرى بتاع بسكاتو
مساء الفل يا احلى بنات، امتحانى يوم الاربع:06: تحريرى و السبت شفوى و عملى دعواتكم و انا وعد...
ايمان البقاء لله يا حبيبتى الله يرحمه و يصبركم