العنيدة ريمممم
انا جربت العلاج بالطاقة بس مش لحمل كان عندى التهاب فى عصب خارج من ظهرى و مش عاوزة اقولك على الالام اللى كنت بحس بيها و لفيت على الدكاترة دكتور كتبلى على دوا مينفعش احمل و انا باخده و حتى بعد ما ابطله بشهر عشان بيعمل تشوه و اخر دكتور كتبلى دوا فضلت اخده اكتر من شهر و كان من اعراضه الجانبية انى لما اقوم من السرير الصبح الدنيا تلف بيا يعنى اتبهدلت و فى الاخر قلت اجرب العلاج بالطاقة و فعلا روحت لدكتور "ربنا يكرمه يااااااااااااااااا رب" مش بيعالج حتى بفلوس عامل الموضوع دا لله و ادانى دوا الطاقة و سبحان الله فى خلال اسبوعين الالم يختفى تماما و الحمد لله جربيه مش حتخسرى حاجة و ان شاء الله يكون بالشفا
انا جربت العلاج بالطاقة بس مش لحمل كان عندى التهاب فى عصب خارج من ظهرى و مش عاوزة اقولك على...
الله يعطيك العافية وين الدكتور اللي اعمله لك ضرووووووري:icon33:
kokar_2001
kokar_2001
حبيبتى انا دكتورى فى مصر

و مع الاسف هو مش بيشتغل يعنى مش بيتقاضى اجر و حتى الدوا مش بياخد ثمنه فهو قاصره على المقربين بس
فحتى مقدرش اعطيكى رقمه
بس هو بيستقبل الحالات الحرجة

انا اسفة جدا جدا بجد كان نفسى اساعدك

اللى اعرفه ان الانسان فى الاصل اتخلق من تراب فحللو التراب فى الارض اكتشفو انه بيتكون من حاجة و اربعين عنصر يعنى فوسفات و كربونات كالسيوم و زرنيج و فسفور
و كل واحد فينا عبارة عن تكوين من عنصر محدد يعنى انا مثلا طلعت كربونات كالسيوم

طيب الدكتور عرف ازاى؟

من انه بيسألنى اسأله كتيرة و انا اجاوب و عن طريق اجاباتى بيعرف انا انهى عنصر عشان صفات العناصر بتختلف

و هم بيقولو ان جسم الانسان لما بيقل نسبة العنصر دا فى جسمه بيحصل خلل ما ممكن يسبب امراض

يعنى مثلا انا زوجى عنده بهاق و هو عنصره زرنيخ
و البهاق بيتعالج بالزرنيخ فمعنى كدة ان العنصر دا قل فى جسمه فعشان كدة جالو المرض دا

يا رب اكون قدرت افهمك
am_one
am_one
انا اعالج عند دكتور عمر زهران
اعطانى لقاح النخل وقالى حطى ملعقتين منه مع نص كليو عسل اصلى وقالى شهرين وبتحملين طبعا اخذه انا وزوجى كل يوم ملعقه منه مع كاس ماء دافى وعالريق ناخذه
والان عدا اول شهر ومافيه حمل
العنيدة ريمممم
am_one am_one :
انا اعالج عند دكتور عمر زهران اعطانى لقاح النخل وقالى حطى ملعقتين منه مع نص كليو عسل اصلى وقالى شهرين وبتحملين طبعا اخذه انا وزوجى كل يوم ملعقه منه مع كاس ماء دافى وعالريق ناخذه والان عدا اول شهر ومافيه حمل
انا اعالج عند دكتور عمر زهران اعطانى لقاح النخل وقالى حطى ملعقتين منه مع نص كليو عسل اصلى وقالى...
الله يرزقك

وين دكتور عمر زهران وين موقعه اذا ممكن تخبريني وين عنوانه ورقمه:icon33:
هلاhh
هلاhh
للرفع