ranuna
ranuna
السلام عليكم اخواتي
الحوامل او اللي ولدو بولايه اوهايو مدينه كولمبس
وخاصه بمستشفي Riverside
عايزه دكتوره كويسه في المستشفي ديه بالذات لأنها قريبه علي بيتي,لأني كنت اتابع بس في مستشفي بعيده عن البيت وحابه اولد ان شاء الله في المستشفي ديه
مع العلم ان ميعاد ولادتي بعد ثلاثه اشهر ان شاء الله و مافي وقت:(
ارجوكم اللي تعرف دكتوره كويسه ماتتأخر بالرد علي
وجزاكم الله خيرا
i am alone
i am alone
السلام عليكم اتمنى ان تكونزا جميعا بافضل حال لن اطيل عليكم غدا عندي عزومه الخميس وحابه اعمل سندويشات مسخن ولكن محتارة باي نوع خبز الفها ؟؟ بتنصحوني بالخبز يلي بيلوفوا فيه التاكو ! ارجو ان تكتبو اسم الخبز الانسب وسؤال ثاني اذا ما فيها غلبه ما هو أفضل اسم قهوه استعملتوه ؟ انا عندي GHIRARDELLI CHOCOLATE للعلم انا في اوهايو و شكرا
السلام عليكم اتمنى ان تكونزا جميعا بافضل حال لن اطيل عليكم غدا عندي عزومه الخميس وحابه اعمل...
salam where you at in ohio and the idea in using the taco bread is nice some times some arabic stores if you ask them for a kind of bread they can bake it for you ask the arabic stores near you about the coffee i did not understand the question do youmean the american coffee or our coffee if the american one i use maxwell coffe a lot of people like it but the arabic one my family send it for me from jordan
mona1988
mona1988
السلام عليكم اتمنى ان تكونزا جميعا بافضل حال لن اطيل عليكم غدا عندي عزومه الخميس وحابه اعمل سندويشات مسخن ولكن محتارة باي نوع خبز الفها ؟؟ بتنصحوني بالخبز يلي بيلوفوا فيه التاكو ! ارجو ان تكتبو اسم الخبز الانسب وسؤال ثاني اذا ما فيها غلبه ما هو أفضل اسم قهوه استعملتوه ؟ انا عندي GHIRARDELLI CHOCOLATE للعلم انا في اوهايو و شكرا
السلام عليكم اتمنى ان تكونزا جميعا بافضل حال لن اطيل عليكم غدا عندي عزومه الخميس وحابه اعمل...
رغم انى مش فى اوهايو بس راح اشارك نعم فيكى تستعملى خبزة التاكو الطريه لبستعملوها للبوريتو وبطظبت معك حتى انا استعملها لشاورما وبالنسبه للقهوه استعمل فولجرز وهناك منها على نكهات فانيليا و بندق اما بالنسبه للقهوه العربيه اشترى فولجرز حب واطحنه بالبيت على مطحنة القهوه مع هيل بيطلع تمام
ranuna
ranuna
لا يمكنك مشاهدة هذا التعليق لانتهاكه شروط الاستخدام.
بعد ماكتبت كالعاده اتمسح:(
ازيك ام حبيب وكيف الاسره كلها وعامله ايه في الحمل؟وعرفتي ولد ولا بنت؟
انا يا ستي حامل في بنت وزلوني لغايه ماعرفت في23 اسبوع,كنت اتابع مع دكتوره ممتازه في مستشفي Mount Carmel اكيد بتعرفيها هي في الداون تاون لكن بعيده شوي
لكن Riverside قريبه جداا مني 3 دقائق بالسياره فأفضلي طبعا
طب ماتعرفي اي صديقه ليكي او معرفه ولدوا بالريفرسايد؟
Om-ragad
Om-ragad
ranuna ranuna :
السلام عليكم اخواتي الحوامل او اللي ولدو بولايه اوهايو مدينه كولمبس وخاصه بمستشفي Riverside عايزه دكتوره كويسه في المستشفي ديه بالذات لأنها قريبه علي بيتي,لأني كنت اتابع بس في مستشفي بعيده عن البيت وحابه اولد ان شاء الله في المستشفي ديه مع العلم ان ميعاد ولادتي بعد ثلاثه اشهر ان شاء الله و مافي وقت:( ارجوكم اللي تعرف دكتوره كويسه ماتتأخر بالرد علي وجزاكم الله خيرا
السلام عليكم اخواتي الحوامل او اللي ولدو بولايه اوهايو مدينه كولمبس وخاصه بمستشفي Riverside...
اهلين برنا شو الاخبار من زمااااااان ما شفتج عالماسنجر وانت بعد يا ام حبيب اشتقتلكم حييييييل مع اني بعدني ما شفتكم ....... الله يقومج بالسلامه ويسهل عليج يا رنا انا ان شاء الله قريب برجع لامريكا على اول شهر 7 ان شاء الله وان شاء الله اجي ازورج وانت بالنفاس ........ تامرين على شي من هنيه من الامارات في خاطرج او سامعه عنه؟؟؟ انا مثل ما قلتلج اني ربيت في مستشفى الOSU اللي تابعه لجامعة ريلي والحمد لله ربي سهل وما اعرف شي عن الريفرسايد غير من السعوديات اللي هناك لان اكثرهن ربوا هناك .......اسمحيلي يالغاليه وبوسيلي احمد الله يحفظه