don
don
يابرئ انت يابرئ تقتلى القتيل وتمشى فى جنازته ماااااااااااااشى مش حقولك على حاجه تانى ابدا:30:
يابرئ انت يابرئ تقتلى القتيل وتمشى فى جنازته ماااااااااااااشى مش حقولك على حاجه تانى...
لألألألألأ قولى والله:(

طب بزمتك هى اللى سئلت ؟؟؟:30:

وبمنتهى البرااااااءة ت ......
قولى والله :30:
دة على رأى المثل بقى حرص ولا تخون :hahaha:
مااااااااشى يابريئة :30:
don
don
don don :
لألألألألأ قولى والله:( طب بزمتك هى اللى سئلت ؟؟؟:30: وبمنتهى البرااااااءة ت ...... قولى والله :30: دة على رأى المثل بقى حرص ولا تخون :hahaha: مااااااااشى يابريئة :30:
لألألألألأ قولى والله:( طب بزمتك هى اللى سئلت ؟؟؟:30: وبمنتهى البرااااااءة ت .........
صباااااااااح الورد وبمناسبة الورد اللينك مش عايز يفتح معايا يا ام زياد:26:

صباح الفل لكل البناتيت وفطومة ولاروزتى :26:
وقال ياقعدين يكفيكوا شر الجايين :hahaha:
don
don
don don :
صباااااااااح الورد وبمناسبة الورد اللينك مش عايز يفتح معايا يا ام زياد:26: صباح الفل لكل البناتيت وفطومة ولاروزتى :26: وقال ياقعدين يكفيكوا شر الجايين :hahaha:
صباااااااااح الورد وبمناسبة الورد اللينك مش عايز يفتح معايا يا ام زياد:26: صباح الفل لكل...
كبستينى ياللى فى بالى :(

فكرتينى بجارتى اللى تحت لما ولدت ونزلت اباركلها ومكنتش اعرفها قوى كانت لسة عروسة :hahaha: وكانوا ايامها اولاد اخواتى لسة صغيرين وقارفنى فالست اتخضت قوى لما لقتنى بقولها

طب لما حضرتك كنتى عايزة عيال من الاول مقلتيليش لية ؟؟؟؟ اية فايدة يعنى لما حملتى وتعبتى وولدتى ؟؟ اية اللى كسبتى يعنى من البهدلة ؟؟ طب ما العيال موجودين عندى فوق ....كنتى خبطى عليا وقلتيلى لو سمحتى يا دينا ممكن عيل من عندك وانا والله مكنتش حتأخر كنت حشيلهم واجيبهم لحد عندك:hahaha:
الست بقى لما صاحبتنى وكل ماتفتكر اليوم دة تقولى دة انتى رعبتينى والله افتكرتك مجنونة :hahaha:
فأن كان على القرف جى جى متستعجليش :( دة احنا مختومين للقرف يا ماما
cat 2006
cat 2006
صباخ الف والورد على كل البنات المنوره
اقرى اللى فات وارجعلكم
أم أبيها74
أم أبيها74
نورا
دينا
صباح الخير

ازيكم

نورا

والله فعلا نفس احساسي بس دلوقت عملت حاجة كلمته (اللي المفروض هيكون مديري) وقلت له عاوزة التوصيف الوظيفي واعرف التايتل بتاعي هيكون ايه وابعتولي ريتن اوفر
(عرض مكتوب)
اتفاجئ يا بنات ، انا اصلا كنت متضايقة منه من ساعة آخر مرة ولأني دايما لما باروح شغل جديد بابقى تايهة ومش مركزة ما طلبتش اى معلومات وكله جه بسرعة لا عرفت اللقب ولا اى حاجة وطبعا رخامته معايا خلتني عاوزة افهمه اني محترفة

فرحت سكعته بقى الكلمتين دول واتفاجئت انه عاوز يغير اللقب بتاعي من سينيور لترانزلاتور بس طبعا تربست لكن من غير فايدة فقلت اماين لحد ما ربنا يفرجها بحاجة تانية بس شكلها كده مش عارفة

كله من ربنا حلو على فكرة الحمد لله