**لينا**
**لينا**
راندا مشتركه في 5 مواضيع بدون نتيجه هههههه
سبع صنايع والبخت ضايع :16:

عموما حاسه حالي متكاسله العب على الجهاز وش الحل ؟؟؟؟؟؟؟

وياهلا بالبنات الجدد النشيطين :26:
جنان الغامدي
جنان الغامدي
راندا مشتركه في 5 مواضيع بدون نتيجه هههههه سبع صنايع والبخت ضايع :16: عموما حاسه حالي متكاسله العب على الجهاز وش الحل ؟؟؟؟؟؟؟ وياهلا بالبنات الجدد النشيطين :26:
راندا مشتركه في 5 مواضيع بدون نتيجه هههههه سبع صنايع والبخت ضايع :16: عموما حاسه حالي متكاسله...
مرحبا...
خلاص انشاء الله احاول من بكره ادخل واكتب يومياتي...بس اعذروني اذا انقطعت عنكم لاني بصراحه يادوب الاقي وقت اجلس فيه...ولدي وزوجي اشغلوني مره..
ومن بكره راح ابدأ الرجيم من جديد مع اني خلاص ماعاد عندي عزيمه بس بحاول..وانشاء الله انقص لاني خلصت شهر ونص ويادوب نقصت 6 كيلو وبعدين بطلت..
بس ابيكم تحمسوني رجاءا كل ماقلت لكم راح ابطل ابيكم تذكروني بحمواتي وهم يتطنزون علي واني لازم افاجأهم تكففففون...
وراح اسوي رجيم التمر واللبن انشاء الله حتى واوصل ل58 وابدا في رجيم الاخت شيري اعتقد كذا اسمها... وراح انشاء الله العبعلى الاوربتراك من 5الى 10 ومع شغل البيت وانشاء الله انقص..

بس يابنات انا خايفه من انه جسمي يترهل وش اسوي؟؟؟؟؟؟؟؟
راندا صالح
راندا صالح
ـآلسلآم عليكمٌ ,, ,, بسـٌ حبيتـٌ ـآسألٌ بكمٌ جهآز ـآلآوربتـرآكـٌ ..؟! ,, << تبيهـٌ مرررررررررهـٌ ضروريٌ :( ويسلموووووووٌ مقدمآ :26:
ـآلسلآم عليكمٌ ,, ,, بسـٌ حبيتـٌ ـآسألٌ بكمٌ جهآز ـآلآوربتـرآكـٌ ..؟! ,, << تبيهـٌ...
عزيزتي الجهاز بيختلف سعره من بلد لبلد

في مصر في حدود 600 جنيه

اعتقد في السعوديه ب 400 او 450 ريال علي ما سمعت من البنات

عموما حددي بلدك وانشاء الله البنات يفيدوكي
rony5278
rony5278
khial khial :
الله يجزاك خير على الموضوع الحلو وانا ان شاء الله وياكم اش رايك نكمل الاسبوع هدا على 10 الى 15 دقيقة ونحاول مع الوقت نزيد شوي في الوقت وطبعا مع تشجيعنا لبعض والله يعينا
الله يجزاك خير على الموضوع الحلو وانا ان شاء الله وياكم اش رايك نكمل الاسبوع هدا على 10 الى 15...
نا عاوزة اشترى الاوربتراك دة بس ممكن حد يشرحلى قبل ان اشتريه ما طريقة اللعب عليه بالظبط وجزاكم الله كل خير وادعوا لى انا ايضا بان اخس وشكرا:26:
راندا صالح
راندا صالح
ـآلسلآم عليكمٌ ,, ,, بسـٌ حبيتـٌ ـآسألٌ بكمٌ جهآز ـآلآوربتـرآكـٌ ..؟! ,, << تبيهـٌ مرررررررررهـٌ ضروريٌ :( ويسلموووووووٌ مقدمآ :26:
ـآلسلآم عليكمٌ ,, ,, بسـٌ حبيتـٌ ـآسألٌ بكمٌ جهآز ـآلآوربتـرآكـٌ ..؟! ,, << تبيهـٌ...

مرحبا جنان

يا كسوله عليكي عقاب:024: خمس دقايق لعب

ولو كسلتي بيزودوا ويبقوا 10 :7_5_127:

ومتخفيش من الترهل يا قلبي لان ميزه الجهاز انو بيشد الجسم

حتي لو منحفش بيخلي الجسم مشدود

شوفي ردود البنات فوق كلهم بيقولوا انو بيشد الجسم وميخليهوش مترهل

وشوفي رد الاخت عطر الزمن في الصفحه السابقه

في انتظارك

اهلا يا ست لينا يا كسوله

انتي معاقبه :024:

كل يوم ثلث ساعه وتخففي في الاكل طبعا

وانشاء الله يجيب نتيجه

شوفتي في بنات معانا ماشاء الله نحفوا من 5 الي 2 كيلو

مش احنا خايبيبن :10_8_11:

بس انا مش كسلانه بس عشان مريضه

وانتي مفيش حجه وهفضل وراكي لحد ما تخسي غصب عنك

نسمه هواء

مبرووووووووووووووووووووووك :icon28:

وعقبالنا انا بس نزلت كيلو واحد والحمد لله

وطبعا افتقدناك يا قلبي

الموضوع ما يحلاش من غيرك طبعا ومن غير كل البنات ( لحسن يزعلوا )
من بكره تكتبيلنا يومياتك

مرااااااام

في انتظار وزنك يا عسل

يلا فرحينا بالنزول

معلمه بتتقاعد

بتتقاعدي ليه

بس اعرفي اللي يدخل معانا ما يتقعدش ابدا :7_5_127:

اهلا بيكي معنا :26:

اكتبيلنا وزنك الحالي

والوزن المطلوب توصليله

شوفي اول صفحه واكتبي زيها

في انتظارك