Noody30
Noody30
أختي العزيزة زود العين

ربنا يخليكي على كلامك الحلو ده و على مرورك الجميل بالموضوع و ان شاء الله تستفيدي من الاطباق اللي فيه و تعرفينا جربتي ايه منهم :)

كل عام و انتي بخير يا جميلة
don
don
ايه الحلاوة دي والجمال ده بصراحة مش عارفين نقول ايه والا ايه ربنا يخليكم جميعا وربنا يديكم علي قد تعبكم ومجهودكم والف شكر ياقمراااااااااااااااااااات
ايه الحلاوة دي والجمال ده بصراحة مش عارفين نقول ايه والا ايه ربنا يخليكم جميعا وربنا...
تسلمى يا زود العين وان شاءالله يكون عجبك
Hodhoda
Hodhoda
جزاكى الله كل خير

مجهود رائعععععععععععععععععععععععععععععع
**مروة**
**مروة**
ازيكوة يا جماعة

وحشتونى جدا واللة

ف البداية كل سنة وانتو كلكوة طيبين يارب بمناسبة شهر رمضان الكريم

واحب اشكر امول او نوددى جدا جدا على مجهودها العظيم دة ف تجميع الاكلات الحلوة دى

شكرا جدا يا نودى وربنا يجزيك خير على تعبك يارب

عايزة اعرف هما دول كل الاكلات ال ف الخمس اجزاء؟؟ولا لا؟؟

وانا معلهش بقالى فترة عايبة فكنت عايزة اعرف دون فتحت الجزء السادس ولا لسة حد يبعتلى اللينك لانى مش لاقية حاجة

ومرة تانية كل سنة وانتو طيبين

سلالالالالالالالالالالالالام
don
don
ازيكوة يا جماعة وحشتونى جدا واللة ف البداية كل سنة وانتو كلكوة طيبين يارب بمناسبة شهر رمضان الكريم واحب اشكر امول او نوددى جدا جدا على مجهودها العظيم دة ف تجميع الاكلات الحلوة دى شكرا جدا يا نودى وربنا يجزيك خير على تعبك يارب عايزة اعرف هما دول كل الاكلات ال ف الخمس اجزاء؟؟ولا لا؟؟ وانا معلهش بقالى فترة عايبة فكنت عايزة اعرف دون فتحت الجزء السادس ولا لسة حد يبعتلى اللينك لانى مش لاقية حاجة ومرة تانية كل سنة وانتو طيبين سلالالالالالالالالالالالالام
ازيكوة يا جماعة وحشتونى جدا واللة ف البداية كل سنة وانتو كلكوة طيبين يارب بمناسبة شهر رمضان...
ازيك يا مروة وكل سنة وانت طيبة ورمضان كريم فينك يا مروة وانتى كمان والله وحشتينا بس مش عارفة لية مش بتدخليلنا ؟وبالنسبة للملف السادس احنا قربنا نخلصه حتلاقية على الصفحة الاولى مدمج مع الملف الخامس وعلى فكرة التلخيص دة يا مروة تلخيص الست ملفات بما فيهم الملف السادس اللى احنا شغالين فية دلوقتى
وعلى فكرة فية فى ملف التلخيص دة اللى انا بكتبلك فية دلوقتى حتلاقى مسلمة عاملة فهرس لاكلات التلخيص حتسهل عليكى برضه
وبوسيلى رودينا وكل سنة وانتى طيبة