ALSHEHREI
ALSHEHREI
ممكن تعطيني الخلطه يعني مقاديرها بالضبط؟؟
.. الغلى ..
.. الغلى ..
اكيد فيه حل وانا متاكده

يعني الحين اللي ركبهم بيضو ولا اكواعهم هذولي يعني من ربنا لا والله بس المهتمين كذا تصير لون ركبهم واكواعهم

احنا لازم نقضي عليها ونجرب نجرب لحد ما نوصل للحل

انا فتحت هالتجمع عشان كل وحده تذكر الثانيه

مشكوره ياقلبي على تواجدك وابقي لحد ما نولص لحل

اااااااااااااااااااااه ومن سمعك

انتي ما يبيلك غير المداومه وبس وشوفيني انتي استمري معنا وان شاء الله نوصل لحل

انا حتى ركبي مو قوي سوووود لا الحمدلله لونها مقبول بس الطمع تعبنا ابي لونها مل لون ساقي

مابي يوم اتزوج يجي زوجي يشوف مطب غامق في رجولي :44:

مشكوره ياقلبي على تواجدك

قريب قريب الفرج قررررررريب

ابقي معنا وكل يوم نخترع لنا وش المناسب لحد ما نوصل لحل يرضي الجميع

انا نزلت الطريقه الي بسويها خلنا نجربها اسبوعين لو شفنا تجاوب استمرينا :)

ماشاء الله عليكي ياقمر

ايه لازم الحمله تكون عالجسم كامل بس انا اخترت الركب والاكواع وبعدين ببدي تدريجيا لحد مانوصل للجمال الكامل ان شاء الله بعد هالتجمع لما نخرج منه بسلامه وانا متأكده انه بنوصل لحل
راح نفتح تجمع جديد مثلا للمنطقه الحساسه :)

وحبه حبه نوصل للقمه :39:

هذا رابط الموضوع والطريقه كاتبتها في نفس الصفحة السابعه هذي
http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=1746406&page=7
الرد رقم 63
.. الغلى ..
.. الغلى ..
للرفع
.. الغلى ..
.. الغلى ..
للرفع
mayah2009
mayah2009
اكيد فيه حل وانا متاكده يعني الحين اللي ركبهم بيضو ولا اكواعهم هذولي يعني من ربنا لا والله بس المهتمين كذا تصير لون ركبهم واكواعهم احنا لازم نقضي عليها ونجرب نجرب لحد ما نوصل للحل انا فتحت هالتجمع عشان كل وحده تذكر الثانيه مشكوره ياقلبي على تواجدك وابقي لحد ما نولص لحل اااااااااااااااااااااه ومن سمعك انتي ما يبيلك غير المداومه وبس وشوفيني انتي استمري معنا وان شاء الله نوصل لحل انا حتى ركبي مو قوي سوووود لا الحمدلله لونها مقبول بس الطمع تعبنا ابي لونها مل لون ساقي مابي يوم اتزوج يجي زوجي يشوف مطب غامق في رجولي :44: مشكوره ياقلبي على تواجدك قريب قريب الفرج قررررررريب ابقي معنا وكل يوم نخترع لنا وش المناسب لحد ما نوصل لحل يرضي الجميع انا نزلت الطريقه الي بسويها خلنا نجربها اسبوعين لو شفنا تجاوب استمرينا :) ماشاء الله عليكي ياقمر ايه لازم الحمله تكون عالجسم كامل بس انا اخترت الركب والاكواع وبعدين ببدي تدريجيا لحد مانوصل للجمال الكامل ان شاء الله بعد هالتجمع لما نخرج منه بسلامه وانا متأكده انه بنوصل لحل راح نفتح تجمع جديد مثلا للمنطقه الحساسه :) وحبه حبه نوصل للقمه :39: هذا رابط الموضوع والطريقه كاتبتها في نفس الصفحة السابعه هذي http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=1746406&page=7 الرد رقم 63
اكيد فيه حل وانا متاكده يعني الحين اللي ركبهم بيضو ولا اكواعهم هذولي يعني من ربنا لا والله بس...
لقيت الحل في منتدى امريكي
وهو كل التالي

Recipe by Anne-Marie Faiola

This is a cross between a crème and a lotion. It can be placed in a jar or in a squeezable bottle. It will leave hands oily for ten or fifteen minutes so it's not recommended for hands if you're actively working, reading or playing sports as it will leave oil marks. It is designed to be super moisturizing for your elbows and knees.
Ingredients:3.0 oz. Cetearyl Alcohol/Ceteareth 20
0.3 oz. Beeswax
0.5 oz. Cocoa butter
1.0 oz. Liquid glycerin
1.5 oz. Sweet almond oil
1.3 oz. Jojoba
0.5 oz. Evening Primrose oil
3.5 oz. Aloe Vera gel
3.5 oz. Distilled water
0.12 oz. Phenonip preservative or GermabenII
Optional: fragrance or essential oil, 0.10 to 0.25 oz.
Makes 12 oz. of product.
Instructions:1. Add the Cetearyl Alcohol/Ceteareth 20, Beeswax, Cocoa Butter, Sweet Almond Oil, Evening Primrose Oil and Jojoba to either a double boiler or microwave safe cup.
2. Melt all the waxes and oils together. Attempt not to boil the mixture.
3. Add the liquid glycerin, distilled water and Aloe Vera gel together.
4. Stir all ingredients well and combine the two bowls/mixing glasses.
5. Add the Phenonip.
6. Use a stick blender to emulsify and mix the oils, waxes and Aloe Vera gel.
Note: This product will not set up until it is fully cooled. Do not pour into containers (squeezable containers are recommended) until you are certain that the lotion is fully blended and will not separate
ان شاء الله اكون أفتدكم