صوتي ..ازاي يبقى ناعم

الصحة واللياقة

السلام عليكم بنات
ارجوكم تساعدوني
مشعارفة اكتب لكم كتير لان بناتي الحمدلله يتنططو عالكيبورد\
بس عاوزة مساعدتكم ونصايحكم في اني انفسي اخلي صوتي ناااااااااااااااااعم ومش عارفة انا الحمدلله صوتي عادي احسن تحسبوه صوت راجل
بس مشكلتي ما اعرف ازاي ارققه او ادلع وانا اتكلم يمكن السبب تربيتي في بيت بابا انه مفيش دلع ((ولا تخضعن بالقول))فبقيت مش عارفة اتصنع حتى النعووووووووووومة في الكلام
لو واحدة فيكو مرت بالموضوع ده ياريت تقول ازاي غيرت من صوتها للارق
وجزاكم الله خيرا
56
52K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

ايها العالم
ايها العالم
لاتغيرن ولا شي خليك زي منتي ترا التصنع مو كويس كل انسانه بطيعتها افضل انا حاولت بس مافي فايده والله لو يودني عند حليمه بولند تعلمني
شمس النصر
شمس النصر
هههههههههه بس هو يمدح في قريبتي هي صغيرة بس صوتها هاااااااادي وناعم وانا صراحة نفسي اغيره عشانه
ايها العالم
ايها العالم
هههههههههه بس هو يمدح في قريبتي هي صغيرة بس صوتها هاااااااادي وناعم وانا صراحة نفسي اغيره عشانه
يعني تبغين تغيرين صوتك والله مصيبه كيف تغيرينه وهذا من رب العالمين جالسه اضحك قاعده اتكلم اشوف كيف صوتي واجلس ادلع عشان لمن اصحي زوجي للفجرههههههههههههههه
كيبورد وردي
كيبورد وردي
هلا حبيبتي

أحيانا الكلام الهادي والكلمات الحلوه تعطي نعومه في الصوت

يعني اذا تبين تتكلمين تكلمي بهدوء ورزانه .. اعرف وحده صوتها مو ناعم واذا جت تتكلم تتكلم بهدوء

الهدوء يعطي صوتها نعومه انا ما اقول صوتها طلع ناعم بس هدوئها اعطاها نعومه بصفه عامه
وحيدة زوجها الغالي
لاتغيرن ولا شي خليك زي منتي ترا التصنع مو كويس كل انسانه بطيعتها افضل انا حاولت بس مافي فايده والله لو يودني عند حليمه بولند تعلمني
لاتغيرن ولا شي خليك زي منتي ترا التصنع مو كويس كل انسانه بطيعتها افضل انا حاولت بس مافي فايده...