ودارت الايام
ودارت الايام
صاحبه امل تسلمي علي ردك الله يرزقك يارب الوزن اللي تبيه عاجل غير اجل
انتي خليكي علي صنف واحد اليوم كله دا هدف صاحبه الدايت وما تدخلي اي اكل تاني عاوزين نباركلك بكره الصبح علي ارادتك القويه
علي فكره امبارح المفروض لتعيش نشويات ذره يعني. وانا أكلت السلطه بسً تفاحه ملخبطشً وان شا الله النهارده كمان يعدي علي خير متنسيش خليكي قويه
ودارت الايام
ودارت الايام
موكا صباحك فل
بالنسبة ليه كنت ماشيه علي السعرات بقالي ٤ شهور كنت بفطر نشويات واتغدي بروتين وباقي اليوم بخلص سعر أتي علي الفواكه والخضر بس النزول بطي فزهقت ورحت دوكان بس نقد تش استغني عن الفاكهه وبدأت معاكم
بالنسبة بيومك كلي المتاح طالما مشابه للدايت بس لا تكثري زبيب لانه عالي السعرات رشدي حيلك في المذاكرة انتي بتحضري ماستر في إيه
ودارت الايام
ودارت الايام
يومي ف قراصيا تم بحمد الله
غ كيوي بديل للفراوله
ع بطاطس راح اسلقها مع شبت وبقدونس
انتوا عملتوها ازاي
moka
moka
الله يسعدكم ياحلواتي الغاليات
انا يا ودارت الايام تخصص اداره اعمال اساسا بس غيرت مجالي تماما كنت ابغى اعمل ماجستير في المحاسبه والقانون المحاسبي بس بعدين استخرت الله انه ما يضيع وقتي في ارقام وكده وربي سخرلي ولقيت جامعه عالميه اون لاين درست تخصص عقيده الله ينفعنا بما علمنا يارب بجد بجد بجد حاجه دنيا واخره تتعلمي فيها اصول دينك صحيح وكلما صلح المعتقد صلح العمل الله يخلص اعمالنا لوجهه الكريم اللهم امين
الزبيب باخد حفنه بيدي زي فنجان القهوه العربي ( اكيد تعرفيه طالما في الرياض ههههه) والتمر كمان نفس الشي وكل الفاكهه كده باعمل معاها بس على فكره مارح اوزن لغايه لما اكمل على الاقل خمس ايام لاني عندي مشكله اني لما اشوف انه وزني نزل افرح واقول اليوم مفتوح ولما الاقيه زاد ازعل وابطل وعشان كده خليني على امل اني الااقي رقم حلو انش اءالله الله يوفقنا جميعا يارب
انتي كملي وماعليكي بكره تلاقي الامور زبطت ان شاء الله انتي بطله ماشاء الله عليكي لا يهزك ريح هههه
صاحبه أمل طمنينيا عنك ان شاءالله تكوني ماشيه تمام اراكم الليله ياحلوين
ودارت الايام
ودارت الايام
ما شا الله موكا الله يجعل دراستك في ميزان حسناتك يارب