اللى كانت متكيسه وحملت تدخل ربنا يرزقها بالخير آآمين

تأخر الحمل

السلام عليكم مدامات حواء ازيكم جميعا

انا جايلكم مندوبه من قسم تأخر الحمل ( عامله نفسها مهمه البنت :42: )

لو سمحتم اللى كانت عندها تكيس وحملت ممكن بس تفيدنا وتدلنا عملت ايه ؟ اى دواء اللى فادها ؟ ايه الاعشاب اللى كانت بتاخدها ؟
ارجوكم اللى تعرف اى حد قريب منها كانت عندها تكيس وحملت او تجربه شخصيه ليكي تدلنا الله يخليكوا يارب ؟
كمان ايهالاعشاب اللى تقوي التبويض ؟؟؟
منتظرينكم
9
2K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

الكادي*
الكادي*
الله يشفيك اختي
اسمع ان المراميه جداا مفيده لجالتك

الله يشفيك
ஐღღ أوراد ღღஐ
صديقتي كان عندها تكيس بسيط وارتفاع في هرمون الحليب ايضا بسيط وماشاء الله حملت بدون علاجات والحين وقت ولادتها الله يسهل عليها ويرزقنا اجمعين
um susu
um susu
صديقتي كان عندها تكيس بسيط وارتفاع في هرمون الحليب ايضا بسيط وماشاء الله حملت بدون علاجات والحين وقت ولادتها الله يسهل عليها ويرزقنا اجمعين
صديقتي كان عندها تكيس بسيط وارتفاع في هرمون الحليب ايضا بسيط وماشاء الله حملت بدون علاجات والحين...
أختي العزيزة؛:
أنا كان عندي تكييس في المبيضين وكان التكييس كثيرا وكان عندي زيادة بسيطة في هرمون الذكورة وهرمون الحمل (برجسترون) ليس عالي جدا، ولكن بعد أن أخذت العلاج لمدة ثلاثة أشهر وكان أسم الحبوب (كلوكوزام) تم الحمل بعون الله وقدرته.
أدعو الله أن يرزقك بالذرية الصالحة وأتمنى أن تدعي لي بأن يسهل الله ولادتي وأن يرزقني الله بالولد الصالح.
أم إمتنان
أم إمتنان
الله يكتب لك الذريه الصالحه
انا ولله الحمد كنت متكيسه استخدمت جلكوفاج وحملت بفضل الله بس بعد الدعاء والصدقه بنية الشفاء
وايضا استخدمت الرقيه وقراءه سورة البقره وادهن بطني بزيت زيتون مقري فيه ايام الدوره
مصرية رقيقة
مصرية رقيقة
أخواتى الغاليات مشكورررات على المرور المفيد