nor ghanem

nor ghanem @nor_ghanem

محررة برونزية

بنات اخيرا حفاض ابنى مبقاش بيسرب ادخلى واقولك اذاى

الأمومة والطفل

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بنات باركولى اخيرا حفاض ابنى مبقاش بيسرب تعبنى جدا جبت جميع المقاسات والماركات ما فيش فايده برغم ان بناتى الاتنين ما عانتش فيهم معاناة الحفاض بس ابنى تعبنى خالص فى الموضوع دا وصدره تعبه من كتر ما بتتبل هدومه واحنا فى الشتا ويلبس كذا قطعه وااقوم الفجر اغيرله كل هدومه معاناااااااااااااااه:icon33:
ولقيت الحل فى خطوة بسيطه خالص بس للامانه للامانه كنت قريتها من زماااااااااااان بس فين مش فاكره ولان الموضوع ماكانش يعنينى وماكنتش تعبانه مع عيالى ماركزتش فيه
وجيت قلت اجربه مع ان الخطوه بسيطه وشكيت انها فعاله بس ايه ورانا نجرب والحمد لله ماكتبتش موضوعى الا لما جربته لمدة اسبوع ولله الحمد ولا نقطة تسرب
الله يجزاها خير اللى علمتنى الطريقه والله ما اعرفها والا كتبت اسمها اصله من سنين ............ طولت عليكم بس من فرحتى حكيت قصة حياتى
المهم يا بنات
تجيبى الحفاض وتلبسيه لطفللك وتقومى بثنى الحفاض ثنيه بسيطه للداخل من فوق قدام وورا وكمان اثنيه للداخل حول الفخدين والله يا بنات خطوة بسيطه بس فعاله
مش عارفه المعلومه وصلتكم والا لاء واى استفسار انا حاضره
وسلامتكم:39:
16
2K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

كاجو
كاجو
جزاك الله خير
وفعلا الحركه هذه جربتها مع ولدي وكانت بتنفع احيانا
وعموما افضل حفاظ جربته ومايسرب كان هجيز
وترا الاولاد بيسربو الرطوبه برا الحفاظ غير عن البنات
rabiaaciyor
rabiaaciyor
والله أختي على قولتك معاناة حتى أنا ولدي عمره سنة طفشت كل يوم يسرب مع إني أغيرله الحفاض في الفجر بس مافي فايدة إن شاء الله أجرب طريقتك وتنفع يارب
الفراشه المبخوته
الله يعطيك العافية
آفاق الشرقية
آفاق الشرقية
الولد يسرب أكثر من البنت
nor ghanem
nor ghanem
شاكره مروركم يا غاليين