سكرة مالحة
سكرة مالحة
انا سمعت عن حقن البوتكس بس ماادري عنها اذافية احد جربها ياليت يرد علي
نيروزالبحر
نيروزالبحر
السلام عليكم ورحمه الله انا مثلك اختي ولقيت الحل الوحيد بلزقات تباع عند المشا ط وهذا طبعا معروف لبيع الملابس الداخليه واللانجري وهيه خاصه بمنطقه الابط هيه مثل الالوز الترى رقيقه جدااااا ومخصوصه لمنطقه الابط وتقريبا العلبه فيها اربع حبات بعشرين ريال جربيها ومالك غنى عنها خصوصا للمناسبات والعزايم وصدقيني تراها ماتبين تحت الملابس ابداااااااا وانا شخصيا استخدمها ومرتاحه عليها وبالتوفيق ياقلبي
وحده صريحه
وحده صريحه
انا زيكم بس بحاول انن الحكايه شويه اولا بخلى تحت الابط ديما من غير شعر وكمان بحاول ما اتعرض للحر اوى لانى عدوه الحر ولا اتحمله واللى عرفته مؤخرا انه بيبى مرضى موش شرط جلدى بس ممكن اعراض لمرض بالمعده حاجه زى كده فا الافضل يابطوطه راجعى الدكتوره وبلاش تستخدمى حاجات ملهاش لزمه لتسدى المسام خالص وتدخلى فدومات وحاجات غريبه وربنا يعينك
انا زيكم بس بحاول انن الحكايه شويه اولا بخلى تحت الابط ديما من غير شعر وكمان بحاول ما اتعرض للحر...
من كم يوم شفت برنامج في mpc4يتكلمون عن العرق الزايد او العرق بشكل عام
المهم انه في حاجه زي قطنه تلبس مكان الابط وتكون ثابته عشان تمتص العرق ومتسبب احراج لشخص بس هل هي موجوده عندنا مادري
في كل الاحوال بتكون افضل من استعمال اشياء تمنع العرق لان منع ضهور العرق يسبب امراض سرطانيه الله يبعدها عنا
v i b
v i b
اختي راجعي الطبيبه افضلج
اختي راجعي الطبيبه افضلج
أم فلان الفلاني
انا زيكم بس بحاول انن الحكايه شويه اولا بخلى تحت الابط ديما من غير شعر وكمان بحاول ما اتعرض للحر اوى لانى عدوه الحر ولا اتحمله واللى عرفته مؤخرا انه بيبى مرضى موش شرط جلدى بس ممكن اعراض لمرض بالمعده حاجه زى كده فا الافضل يابطوطه راجعى الدكتوره وبلاش تستخدمى حاجات ملهاش لزمه لتسدى المسام خالص وتدخلى فدومات وحاجات غريبه وربنا يعينك
انا زيكم بس بحاول انن الحكايه شويه اولا بخلى تحت الابط ديما من غير شعر وكمان بحاول ما اتعرض للحر...
http://2askt11.france.net.in/all/index.php .

اتوقع انه شي عادي يحصل للكل