ام الأولأد الحلوين
نعمان ونحافه كيف تجي هههههههههههههههههههه امزح حبيبتي ما اعرف
نعمان ونحافه كيف تجي هههههههههههههههههههه امزح حبيبتي ما اعرف
الله يقطع بليسك...ترى البنت:39: جادة.
وردةمصرية
وردةمصرية
الدكتور حاتم الجميع شكر فيه جدا

وعنوانه

ش
6 اكتوبر
شارع الخزان
المجاورة 2
عمارة 339
dalia.dream
dalia.dream
أختي أنا روحتله بس يوم واحد وعملت جلسة تخسيس او انقاص مقاس بطن فعلا بنفس اليوم حسيت مقاس بطني خس بس تاني يوم رجعت بطني تقريبا زي الأول يمكن عشان ما كملت جلسات بصراحة حسيت الجلسة مرة غالية 400 جنيه وعشان أكون صادقة مافي زي الدكتور ايهاب أبو اليزيد عطاني ريجيم خسسني الحمد لله 10 كيلو في شهر مشاء الله عشان جيته الإسبوع التاني ما خسيت ولا كيلو وعملت عنده جلسات ليزر على بطني مش فاكرة كم جلسة بس خست بطني من تحت بالذات بس ما كملت وكانت الجلسة قيمتها 400 جنيه بس كانت ليزر مفترض أفضل من جلسة دكتور حاتم يمكن أول جلسة ب 300 جنيه . المهم قلت خليني اتبع ريجيم مع نفسي لأني كنت الحمد لله وقتها صرت 90 كيلو وشفت لو عندي ارادة واعمل ريجيم صحي و رياضة مش محتاجة دكاترة وفعلا حاليا خسيت 10 كيلو كمان من غير ما أروح دكتور صح بفترة شوية أطول بس الحمد لله مشاء الله وزني ما رجع زاد بس أحيانا قليلة جدا زاد كيلو أو كيلو ونص وتاني يوم أخسرهم ولسة مستمرة لحد لما أوصل لوزن 60 كيلو أو حتى 63 حسب طولي يعني باقيلي 17 كيلو ... معلش أنا رغاية شوية زي ما يقول زوجي عني ههههههههه ... على كل حال أختي خلطة الدكتور حاتم نعمان موجودة عندي هي فعلا خسستني بس بعد كدا جسمي تعود عليها وصار مافي نتيجة ملحوظة ... إن شاء الله معاكي تنفع أكتر مني لحد لما توصلين للوزن اللي تتمنينه

والخلطة هي كالتالي

زنجبيل 100 غرام

بردقوش 100 غرام

اكليل الجبل 100 غرام

سنا مكة 100 غرام

رجل الأسد 100 غرام

بذور رجلة 50 غرام

بذور البقدونس 50 غرام

طبعا الجميع مطحون

يخلط الجميع وتأخذ ملعقة قبل الافطار وقبل العشاء مثل الشاي الكشري
اميره الخيال 222
سبحان الله والحمد لله والله اكبر
ببساطة أحب الحياة
حبيبي ممكن اتابعي البرنامج بيجي على قناة صفا المسويات اسمه صحة ورشاقة كتير مفيد وبجاوب على كل الأسئلة