zayyoda
zayyoda
وصفة الأومليت
ذوبان الجبنة الموتزاريلا و يذاف لها البيض و الملح و الفلفل و 1 فلفل أخضر) و ممكن بسطرمة

وصفة السمك - الفراخ - اللحوم
مشوي أو مسلوق أو في الفرن مع بصل و طماطم

الفاكهة
تفاح - برتقال - يوسفى - جوافه - 7 حبات فراولة
zayyoda
zayyoda
وصفة البطاطس
البطاطس السلوقة (تهرس و يضاف لها ثوم - ملح - فلفل أسود)
البطاطس المشوية (تسلق البطاطس و توضع في الفرن إلى حين شوائها)
صينية البطاطس في الفرن (تقطع البطاطس إلى شرائح أو صوابع و تسلق نصف سلقة ثم توضع في صينية و تقطع الطماطم إلى شرائح و البصل إلى شرائح مع البهارات و ماجي خضراوات
zayyoda
zayyoda
هذه هي المقدمة و عايزن نبدأ مع بعض برنامج الأسبوع الأول و نقول لبعض عملنا ايه آخر الأسبوع عشان نكمل مع بعض باقي الأسابيع حتى نصل للوزن المثالي

يللا مين هيبدأ معايا (البداية من بكره إن شاء الله) الأربعاء 25-4-2007 عشان أكتب الأسبوع الأول؟
طيبة على نياتها
مشكورة اختي ممكن تنزلين النظام
hanona2
hanona2
هذه هي المقدمة و عايزن نبدأ مع بعض برنامج الأسبوع الأول و نقول لبعض عملنا ايه آخر الأسبوع عشان نكمل مع بعض باقي الأسابيع حتى نصل للوزن المثالي يللا مين هيبدأ معايا (البداية من بكره إن شاء الله) الأربعاء 25-4-2007 عشان أكتب الأسبوع الأول؟
هذه هي المقدمة و عايزن نبدأ مع بعض برنامج الأسبوع الأول و نقول لبعض عملنا ايه آخر الأسبوع عشان...
زايوود :26:

الله يبارك فيكى ويجعله فى ميزان حسناتك والله انا تعبت من كتر ما اغير فى الرجيم بس انا عارفه الدكتوره وشوفتها قبل كده فى التلفزيون وكنت ناويهاروح اتابع معاها بس انتى وفرتى عليه كملى وانا متبعاكى