ملكة الصعيد
ملكة الصعيد
حبيبتى صيدلانيه شكرا على ردك
بس انا عملت الاختبار بعد تاخير الدوره ب10 ايام وطلع خط واحد بس بس انا اشعر باعراض الحمل من غثيان دون قىء وحجزت عند الدكتوره لكن اخدت معاد بعد 3 اسابيع فهل ممكن يكون التاخير ده حمل ولا مش حمل يعنى نتيجه التحليل مظبوطه ؟
ام جوجو بارك الله فيكى
قشر قهوه بارك الله فيكى
شموع ربنا يرزقك ما تتتمنيه
صيدلانية سنفورة
حبيبتى صيدلانيه شكرا على ردك بس انا عملت الاختبار بعد تاخير الدوره ب10 ايام وطلع خط واحد بس بس انا اشعر باعراض الحمل من غثيان دون قىء وحجزت عند الدكتوره لكن اخدت معاد بعد 3 اسابيع فهل ممكن يكون التاخير ده حمل ولا مش حمل يعنى نتيجه التحليل مظبوطه ؟ ام جوجو بارك الله فيكى قشر قهوه بارك الله فيكى شموع ربنا يرزقك ما تتتمنيه
حبيبتى صيدلانيه شكرا على ردك بس انا عملت الاختبار بعد تاخير الدوره ب10 ايام وطلع خط واحد بس بس...
شوفي طالما ما بين حمل وما نزلت الدورة حتتعاملي مع الموضوع طبيا مش نفسيا على احتمال حمل يعني تعيشي حياتك عادي تاخدي حبوب folic acid 1 mg مرة واحدة يوميا . تبتعدي عن باقي الادوية والاشعة والله يبشرك باللي تتمنيه
fofo10
fofo10
موشرط يكون صحيح
مره يضبط ومره لا
الغد أفضل
الغد أفضل
دائما يضبط معي وفي أي وقت من النهار

لانه في انواع يقولك في اي وقت من النهار اما انواع اخرى يقولك لازم عينة الصبح

يعني اتبعي التعليمات
ملكة الصعيد
ملكة الصعيد
شوفي طالما ما بين حمل وما نزلت الدورة حتتعاملي مع الموضوع طبيا مش نفسيا على احتمال حمل يعني تعيشي حياتك عادي تاخدي حبوب folic acid 1 mg مرة واحدة يوميا . تبتعدي عن باقي الادوية والاشعة والله يبشرك باللي تتمنيه
شوفي طالما ما بين حمل وما نزلت الدورة حتتعاملي مع الموضوع طبيا مش نفسيا على احتمال حمل يعني تعيشي...
بارك الله فيكى حبيبتى ربنا يجعله فى ميزان حسناتك