natally
natally
بارك الله في الاخت دون لمجهودها وتعبها
والف شكر ليكي يانودي علي مجهودك الجبار ادامكم الله لنا بصحة وعافية
don
don
بارك الله في الاخت دون لمجهودها وتعبها والف شكر ليكي يانودي علي مجهودك الجبار ادامكم الله لنا بصحة وعافية
بارك الله في الاخت دون لمجهودها وتعبها والف شكر ليكي يانودي علي مجهودك الجبار ادامكم الله لنا...
تسلم ايدك تسلم ايدك يا نودى الله ينور عليكى والله اولا لتعبك وثانيا لحبك فى مساعدة البنات وفعلا الملف ده اكتر من رائع واكلاته جميلة جدا وسريعه ومتنوعه يعنى لايمكن فيه حد مش حيلاقى حاجة بيحبها من الاكلات فى الملف انا جربت حاجات كتير وكلها مظبوطة وجميلة وتنوع الاصناف فى الملف يقضى على الروتين اليومى والسؤال التقليدى حناكل اية النهاردة ؟؟؟
وانتى كدة بالتلخيص وضعتى جميع اكلات الملف امام البنات بصورة سهله جعل الله مجهودك فى ميزان حسناتك وربنا يسعدك ويكرمك ويرزقك بالذرية الصالحه ويشفى والدك ويرحم ولدتك ويهديلك كل عاصى يارب
don
don
don don :
تسلم ايدك تسلم ايدك يا نودى الله ينور عليكى والله اولا لتعبك وثانيا لحبك فى مساعدة البنات وفعلا الملف ده اكتر من رائع واكلاته جميلة جدا وسريعه ومتنوعه يعنى لايمكن فيه حد مش حيلاقى حاجة بيحبها من الاكلات فى الملف انا جربت حاجات كتير وكلها مظبوطة وجميلة وتنوع الاصناف فى الملف يقضى على الروتين اليومى والسؤال التقليدى حناكل اية النهاردة ؟؟؟ وانتى كدة بالتلخيص وضعتى جميع اكلات الملف امام البنات بصورة سهله جعل الله مجهودك فى ميزان حسناتك وربنا يسعدك ويكرمك ويرزقك بالذرية الصالحه ويشفى والدك ويرحم ولدتك ويهديلك كل عاصى يارب
تسلم ايدك تسلم ايدك يا نودى الله ينور عليكى والله اولا لتعبك وثانيا لحبك فى مساعدة البنات وفعلا...
Noody30
Noody30
don don :
تسلم ايدك تسلم ايدك يا نودى الله ينور عليكى والله اولا لتعبك وثانيا لحبك فى مساعدة البنات وفعلا الملف ده اكتر من رائع واكلاته جميلة جدا وسريعه ومتنوعه يعنى لايمكن فيه حد مش حيلاقى حاجة بيحبها من الاكلات فى الملف انا جربت حاجات كتير وكلها مظبوطة وجميلة وتنوع الاصناف فى الملف يقضى على الروتين اليومى والسؤال التقليدى حناكل اية النهاردة ؟؟؟ وانتى كدة بالتلخيص وضعتى جميع اكلات الملف امام البنات بصورة سهله جعل الله مجهودك فى ميزان حسناتك وربنا يسعدك ويكرمك ويرزقك بالذرية الصالحه ويشفى والدك ويرحم ولدتك ويهديلك كل عاصى يارب
تسلم ايدك تسلم ايدك يا نودى الله ينور عليكى والله اولا لتعبك وثانيا لحبك فى مساعدة البنات وفعلا...
العزيزة natally

شكرا على مرورك الجميل و كلامك الاجمل و دعواتك الحلوة، و يا رب يكون الملخص مفيد ليكي و لكل البنات :26:

حبيبة قلبي دندونة

ربنا يديكي الصحة يا رب و يبارك لك فيها، و يجعل مجهودك معانا في ميزان حسناتك يا رب

انا سعيدة جدا ان الملخص عجبك، و صدقيني انا عملته مخصوص عشان احاول اخفف عنك المجهود المضاعف اللي بتعمليه و الفكرة جاتني بعد اخر مرة اتكلمنا و بدأت في تنفيذها فورا :) يا رب اكون قدرت اقدم لك انتي و البنات حاجة تسهل عليكم البحث السريع عن الاكلات

تسلم ايديكي يا ست الكل و جزاكي الله خيرا على دعواتك الحلوة و لكي مثلها ان شاء الله :26:
don
don
لا يمكنك مشاهدة هذا التعليق لانتهاكه شروط الاستخدام.
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

معقولة يا بنات ولا واحدة من اللى شافت التلخيص دخلت ودعيت لنودى او شكرتها ؟؟؟؟؟؟؟؟دة بدل ما ندعيلها ونشكرها انها عملت مجهود فى تلخيص ملف اكتر من 200 صفحه علشان تريحكم ؟؟؟؟؟؟ وانا متاكدة انكم لو جربتوه حتعملوا منه اصناف كتير واهو رمضان جاى وبتكتر فيه العزايم ؟؟؟؟؟؟؟
بجد انا مستغربه بصراحه

:( :( :(

عموما شكرا لنتالى:26: و سمارت المحامية :26: بجد اشكركم بالنيابة عن نودى وجزاكم الله كل خير