أم ياسين
أم ياسين
يا بنات بجد ربنا يخليكوا ليا متتصوروش أنا كنت متضايقة أد إيه و لما أخدت رأيكم بدأت أستريح
لاروزا بالنسبة للميل هو مش بيفتحه خالص لأنه مش بيحب القرايه و ساعات بيخلينى أفتحه و أخلى المهم و أحذف الباقى أو أقرا و أحكيله .
و حاسة إن مرواحى الشركة هيبسطه و خصوصاً إنى كنت بشتغل معاه فيها و أعرف معظم اللى معاه و كمان هينبسط لو خدت ياسو معايا بس خايفه من مقابلته ليا هو مش بيعرف يدارى اللى جواه .
ام شهاب1
ام شهاب1
يابنتى روحى طالما هيبسطه وصدقينى اول ماهيشوفك هينسى اى زعل

ربنا يهدى سركم ويخليكم لبعض
أم أبيها74
أم أبيها74
أم ياسين
انا لما كان بيحصل موقف مشابه كنت اشتري ورد وابعته لجوزي مع كارت اكتب فيه اى حاجة مثلا "ما عاش من زعلك" يقوم اول ما يوصلله يكلمني على طول وينبسط وطبعا البوكيه وهو داخل الشركة ورايح له هيتنفخ بقى قدام زمايله
princesscarina
princesscarina
أنا جيييييييييييييييت بخ....................

سومة يا حبيبتى ألف سلامة عليكى من الضغط ولايهمك هاعملهالك وأحبشهالك وأكلهالك كمان
ولينا قعدة رنجة تانية براحتنا بعد الولادة وهنهيص.

لاروزا ياجميلة أنت معاكى حق الفسيخ صعب أوى أنما الرنجة مقدور عليه ديتها لبان كلورتس وصابونة معطرة وعموما حقك عليا أخر مرة.

أم ياسين عندك حق ياحبيبتى أنها حاجة حلوة أنك تفاجئيه وتروحيله
بس لو هو من النوع اللى مش هيقدر يظبط نفسه ويبان عليه بلاش أحسن لأن ده هيحرجه
هو دلوقتى بيشتغل ومحدش فى الشغل حاسس بيه فى أيه حتى لو مزاجه معكنن أنما لو رحتى وبان عليه حاجة الكل هيعرف أن فى زعل وممكن هو يضايق من حاجة زى دى وخصوصا ما تضمنيش حيتصرف أزاى الرجالة مش مضمونين فى الحاجات دى.
باقول أستنى لما يرجع البيت وفهميه وصالحيه بمزاج
la rosa
la rosa
يعنى يا ام ياسو باشا مادمتى عارفة انه هيتبسط لما يشوفك حتى لو مأظهرش متروحى مستنية ايه؟
يلا اجرى البسى وانزلى وبلاش تضيع وقت