معلمة بتتقاعد
عليكم السلام والرحمه مرحب مرام لا مش هنطردك معانا غصب عنك :42: الجهاز مش ممل ولا حاجه انتي بس اللي كسلانه بلاش تبدأي ب نص ساعه كفايه علي الاقل 10 دقايق وانشاء الله لما تشوفي النتيجه هتستمري بالنسبه انك بترضعي الافضل تخففي اكلك خصوصا الدهون والنشويات بس كتري من اللحوم والالبان قليله الدسم والدجاج والسوائل والفواكهه وانشاء الله مع اللعب علي الجهاز بطنك هتخف كتير بس التزمي عليكم السلام والرحمه مبروك النزول وعقبالنا يارب شكرا لتشجيعك مرحبا جنان اهلا بيكي معانا يلا في انتظار نتيجتك انتي اكتر واحده مشجعاني يا لينا معجبه بنشاطك جدا وهغير منك واعمل زيك بس 10 دقايق الصبح و10 بالليل يا دوب علي قدي :) بكره في انتظار ميزانك اوعي تنسي بس اوزني اول ما تصحي قبل الاكل والشرب عشان النتيجه تكون مظبوطه اهلا بيكي معانا وفعلا كلامك صح وانشاء الله بعد اول اسبوع نتعود علي الجهاز وما نملش في انتظار نتيجتك بس الله يخليكي بلاش اللون الاخضر ده :) صعب في الرؤيه اهلا بيكي معانا ماشاء الله نشيطه بس اوعي تكسلي والا هيكون عليكي عقاب في انتظار وزنك بعد اسبوع بس بلاش الليمون علي الريق مضر جدا بالمعده وعن تجربه الشاي الاخضلا مع الزنجبيل والنعناع حلو انشاء الله يجيب نتيجه يا رب ننحف كلنا
عليكم السلام والرحمه مرحب مرام لا مش هنطردك معانا غصب عنك :42: الجهاز مش ممل ولا حاجه...
السلام عليكم يا النشيطات :7_5_127: :7_5_127:

ممكن انضم إلكم

انا صارلي ست شهور من شريت الجهاز وفي البدايه كان متعب بس الحين مرات العب عليه لمدة 40 دقيقه قولو ما شاء الله

:7_5_127: :7_5_127:

بس مرات ما الاقي الوقت المناسب يعني دايما اقول العصر ووقت العصر اقول بعدين لين يمر الوقت ويخلص اليوم وانا ما لعبت يعني بمعل 3 مرات بالاسبوع لعب بس رهيب للمنطقه السفليه شد وتنحيف ولياقه..... الله يقويكم يا رب
:7_5_127: :7_5_127:

قبل الدوره وفي بدايتها ما احب اجهد نفسي بالعب على الجهاز
بالنسبه للملل خليه جدام التلفزيون وتابعي برنامج حلو او مسلسلك المفضل وشوفي الوقت كيف بيمر وانتي ما تعبتي

بس نصيحه في البدايه لا تجهدون نفسكم وايد بالعب عليه لاني في البدايه جاني شد وألم فظيع في الركب بس الحمد لله الحين كله راح

واي استفسار انا في الخدمه ... ودمتم لمحبتكم
:26: :26: :26:
عطر الزمن
عطر الزمن
السلام عليكم ما شاء الله على نزول البنات الف مبروك والعقبة للكل يارب اما عنى اليوم مشيت 10 دقائق على الجهاز وعاملة نظام تخفيف فى الاكل مع شرب حليب دايت وخبز اسمر ومخففة الاكل عموما وان شاء الله اوزن والاقى نفسى نازلة حتى كيلو وعلى فكرة انا ما وزنت من الجمعة اللى فاتت وان شاء الله بكرة اوزن واوافيكم بوزنى سلامات
السلام عليكم ما شاء الله على نزول البنات الف مبروك والعقبة للكل يارب اما عنى اليوم مشيت 10...
سلام للاخوات العزيزات.........

بالنسبة للي تسأل عن كيف اقرأ كتاب وانا اشتغل على الجهاز ..جهازي فيه كرسي...........واذا تعبت جلست ...وقرأت ..وزاذا حسيت اني فيني نشاط قمت ..............وهكذا ........

امس مشيت تقريبا ساعة الا ربع ...وما كملت ..حسيت اني تعبت .....

لكن الوزن لاحظت انه نزل شوي ......لكن الجسم مشدود ...والحمد لله
ـآلمـ غ ـــرووورهـ
السلام عليكم ما شاء الله على نزول البنات الف مبروك والعقبة للكل يارب اما عنى اليوم مشيت 10 دقائق على الجهاز وعاملة نظام تخفيف فى الاكل مع شرب حليب دايت وخبز اسمر ومخففة الاكل عموما وان شاء الله اوزن والاقى نفسى نازلة حتى كيلو وعلى فكرة انا ما وزنت من الجمعة اللى فاتت وان شاء الله بكرة اوزن واوافيكم بوزنى سلامات
السلام عليكم ما شاء الله على نزول البنات الف مبروك والعقبة للكل يارب اما عنى اليوم مشيت 10...
ـآلسلآم عليكمٌ ,,
,,
بسـٌ حبيتـٌ ـآسألٌ بكمٌ جهآز ـآلآوربتـرآكـٌ ..؟!
,,
<< تبيهـٌ مرررررررررهـٌ ضروريٌ :(

ويسلموووووووٌ مقدمآ :26:
ـآلمـ غ ـــرووورهـ
up
نسمةهواء
نسمةهواء
البنات اللي اسمها مكتوب ادناه مطالبين بتقديم اسباب التغيب عن الموضوع :( كمان عليهم عقاب 5 دقايق زياده لعب:22: زي ما اتفقنا في الاول :hahaha: الا اذا كان العذر مقبول نسمةهواء عطر الزمن روعه 2006 حنين الفهد palestain camela أم عـبـدالـرحـمـن sarah moon ساهرة العين كريستيان درة الساحل الشرقي مراااااام جنان الغامدي لاتجرح المجروح اهداب 1 سمر 2005 omnjd ام رغد3000 مضيافه الامارات المستعينةعلى الصبر khial في انتظار النتايج او العقاب :26: :26: :26: :26: :26: ورقه زابله صوره الجهاز موجوده في الصفحه رقم 5 وضعتها الاخت لينا جزاها الله خيرا ام شهر زاد الجهاز بيكون موجود في محلات الاجهزه الرياضيه وكارفور والسعر بيختلف من بلد للتاني في مصر في حدود 600 جنيه اذا انتي مصريه دوري في الوسيط هتلاقيه معروض بأسعار كويسه bashboshah عزيزتي الفرق بين الاوربتراك والسير هو الفرق بين المشي والجري لان الاوربتراك جهاز جري والسير جهاز مشي وانتي اختاري الجهاو اللي يناسبك مع العلم ان الاوربتراك حلو لتنحيف الجسم كله في وقت اسرع من باقي الاجهزه يلا يا بنات في انتظار همتكم والوزن يا كسلانين :hahaha:
البنات اللي اسمها مكتوب ادناه مطالبين بتقديم اسباب التغيب عن الموضوع :( كمان عليهم عقاب 5...
يووووووووووووو

سوووووووري حبيبتي لاني كنت مسافره من يوم الثلاثاء وتوني اليوم جيت لبيتي

راندا عيوني ترى انا متابعه معكم الى تاريخ 12 وبعد ماسافرت مافيه طبعا نت

بس بصراحه فرررررحت يوم شفت اسمي حسيت فيه احد فقدني>>>>خخخخخخ

على فكره وزنت اليوم وطلعت نازله

كيــــــــــــــــــلويـــــــــــــــــــــــــن

كلللللللللوووووووووووووووووووووووووووشششششششش

باسبوع طبعاااااا

والفال للباقين

اتمنى انكم تقبلون عذري حبايبي

وباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي