omtotro
omtotro
أختي( شايلة جروحها ) شكرا لمرورك ودعائك حبيبتي ( a_one164) عاملة ايه شكرا على كلامك الحلو ودعائك والف سلامة عليكي بصي حمام الكريم اللي قلت عليه ( كوليسترال كريم) ده بجد حلو قوي انا شعري كان بيقع بطريقة رهيبة دلوقتي الحمد لله بتسرح ومش بلاقي شعر بيقع زي الاول يدوب شعرتين بس وشعري ملمسه ناعم وبيلمع فممكن تجربيه ومش غالي سعره 15 جنيه بس وفيه زيت ناس كتير شكرت فيه اسمه( زيت الحية ) بيقولوا بيخلي الشعر يبقى ناعم وبيشيل التقصيف بس انا مجربتهوش انتي ممكن تجربيه جربيهم وربنا يجعل شعرك زي الحرير ان شاء الله
أختي( شايلة جروحها ) شكرا لمرورك ودعائك حبيبتي ( a_one164) عاملة ايه شكرا على كلامك الحلو...
السلام عليكم ازيكم يا أخواتي
انا جربت كمان من منتجات حراز( حمام العروسة ) حلو قوي بيخلي الجسم ناعم قوي وحلو
وجربت مجموعة أعشاب لعلاج الكحة حلوة قوي فعلا بفضل الله خلت الكحة راحت من عندي
وكل اما اجرب حاجه هقولكم عليها وياريت لو حد جرب حاجه ولقاها مفيده يقولنا علشان نستفيد منها
انا بصراحه بقيت مدمنة لحاجات حراز فعلا الأعشاب مفيش احسن منها بدل الحاجات الكيماوية اللي بتوبظ جسمنا
(احساسn العالم)
omtotro
قصدك حمام الكريم اللي قلت عليه هو
كوليسترال سوبر الاصفر
وجزاك الله كل خير
فاقده ابوهـا
فاقده ابوهـا
مشكوره اختي حبيبتي الله يخليك انا جايه مصر انشاءالله بشهر 7 وبشتريه هو موجود في الصيدليات اكيد في العزبي او وين احصله
omtotro
omtotro
omtotro قصدك حمام الكريم اللي قلت عليه هو كوليسترال سوبر الاصفر وجزاك الله كل خير
omtotro قصدك حمام الكريم اللي قلت عليه هو كوليسترال سوبر الاصفر وجزاك الله كل خير
حمام الكريم اسمه
( كوليسترال ) حمام كريم زيت باللانولين والجوجوبا
وعلبته صفراء ومكتوب عليه من انتاج عبد الرحمن محمد حراز انتي اشتريه من محل حراز العطار أحسن علشان ميكنش مغشوش ولو انتي ساكنه قريب من الهرم هوه بيتباع في سوبر ماركت اسمه ( المحمل ) في شارع الهرم السوبر ماركت ده ليه فروع في حتت كتير في مصر انتي ممكن تسألي عليه هناك اكيد ممكن بيجوبوه في الفروع التانية موجود في قسم العطارة
omtotro
omtotro
مشكوره اختي حبيبتي الله يخليك انا جايه مصر انشاءالله بشهر 7 وبشتريه هو موجود في الصيدليات اكيد في العزبي او وين احصله
مشكوره اختي حبيبتي الله يخليك انا جايه مصر انشاءالله بشهر 7 وبشتريه هو موجود في الصيدليات اكيد في...
أهلا بيكي في مصر يا اختي وتيجي بالسلامة ان شاء الله
الحاجات ده مش موجوده في الصيدليات هيه بتتباع في محل حراز بتاع العطارة المحل عنوانه 1 ميدان باب الخلق هوه مشهور قوي انتي ممكن تسألي عليه اي حد هيوديكي ليه
أو في سوبر
( ماركت المحمل )