"عبير النرجس"
حبيباتي

ترى فيه تشابه كبير بين

القولون

وحساسية الطعام!!!

عشان كذا ابغى اسألكم:

هل تعانون من الاسهال المائي المستمر؟؟؟؟؟

هل تعانون من عسر الهضم+امتلاء البطن بالغازات؟؟؟؟؟؟

انتظر اجاباتكم

يمكن اعراضكم هي نفسها اللي ببالي....واقدر افيدكم بالعلاج المجرب الاكيد الغير ضــــــــــار..وربي يشهد علي
sosohady
sosohady
حبيباتي ترى فيه تشابه كبير بين القولون وحساسية الطعام!!! عشان كذا ابغى اسألكم: هل تعانون من الاسهال المائي المستمر؟؟؟؟؟ هل تعانون من عسر الهضم+امتلاء البطن بالغازات؟؟؟؟؟؟ انتظر اجاباتكم يمكن اعراضكم هي نفسها اللي ببالي....واقدر افيدكم بالعلاج المجرب الاكيد الغير ضــــــــــار..وربي يشهد علي
حبيباتي ترى فيه تشابه كبير بين القولون وحساسية الطعام!!! عشان كذا ابغى...
انا كنت ح اقولك على الكمون

و لو تحبى النعناع ياريت يكون اخضر

وتصبى عليه الماء الساخن وتحليه بالسكر

و كمان حبوب الفحم من الصيدليه

ماتشربيش شوربه الا اذا حمصتى الشعريه او لسان العصفور

بدون سمن او زيت تحميص فقط

ما تاكليش ارز ولا عيش الا المحمص

شوربه الخضار حلوه

بلاش زبادى و بلاش جبنه بيضه او صفرا بتعمل تخمر

بيض مسلوق كويس والتفاح كويس

خليكى على الاكل المسلوق فتره

البقوليات ممنوعه زى الفول والفاصوليا البيضا

الفاصوليا الخضرا حلوه

اللب والمكسرات ممنوعات

بلاش شاى

ماتاكليش اى حاجه الا اما تسألى بتعمل غازات والا لاء

ده كله لمده عده ايام بس لما يخف الالتهاب

و بعدين تاخدى بالك على خفيف

الله معاكى
زرقا اليمامة
زرقا اليمامة
انا كنت ح اقولك على الكمون و لو تحبى النعناع ياريت يكون اخضر وتصبى عليه الماء الساخن وتحليه بالسكر و كمان حبوب الفحم من الصيدليه ماتشربيش شوربه الا اذا حمصتى الشعريه او لسان العصفور بدون سمن او زيت تحميص فقط ما تاكليش ارز ولا عيش الا المحمص شوربه الخضار حلوه بلاش زبادى و بلاش جبنه بيضه او صفرا بتعمل تخمر بيض مسلوق كويس والتفاح كويس خليكى على الاكل المسلوق فتره البقوليات ممنوعه زى الفول والفاصوليا البيضا الفاصوليا الخضرا حلوه اللب والمكسرات ممنوعات بلاش شاى ماتاكليش اى حاجه الا اما تسألى بتعمل غازات والا لاء ده كله لمده عده ايام بس لما يخف الالتهاب و بعدين تاخدى بالك على خفيف الله معاكى
انا كنت ح اقولك على الكمون و لو تحبى النعناع ياريت يكون اخضر وتصبى عليه الماء الساخن...
الله يشفيك ويعافيك
نجدية 2000
نجدية 2000
الله يشفيك
ويشفي مرضى المسلمين
لكن طريقة الكمون
على الريق او كيف؟
%الجوهره%
%الجوهره%
نفس حالتي وصارلي يومين مجربه الكمون والله حسيت بفرق وان شاء الله بستمر عليه لانه باين فيه نتيجه حلوه