ودارت الايام
ودارت الايام
دلوعه
الله يشفيلك ابنك يارب ويحفظه

كولش صحيح ممكن المنهج السنه الجايه بس انا حاسه انى مضغوطه من خوفى ان ا هى تتاخر عن زميلها بسبب اهمالى لانى زهقانه ومش طايقه اذاكرلها استغفر الله العظيم

قصر الحب
الف مبروك لبناتك الله يبارك فيهم يارب وان شاء الله دايما متفوقات كنت عاوزه اسالك اخلى البنت تكتب الكلمات ؟؟؟؟؟؟؟

قناعتى هى سعادتى
ما شاء الله الله يباركلك فى ابنك ومع الوقت هيفرق بين الجمع والطرح الله يعينك
كنتى سالتى عن مدرسه بنتى ايوه فى الرياض
hunnoo yousef
hunnoo yousef
دلوعه الله يشفيلك ابنك يارب ويحفظه كولش صحيح ممكن المنهج السنه الجايه بس انا حاسه انى مضغوطه من خوفى ان ا هى تتاخر عن زميلها بسبب اهمالى لانى زهقانه ومش طايقه اذاكرلها استغفر الله العظيم قصر الحب الف مبروك لبناتك الله يبارك فيهم يارب وان شاء الله دايما متفوقات كنت عاوزه اسالك اخلى البنت تكتب الكلمات ؟؟؟؟؟؟؟ قناعتى هى سعادتى ما شاء الله الله يباركلك فى ابنك ومع الوقت هيفرق بين الجمع والطرح الله يعينك كنتى سالتى عن مدرسه بنتى ايوه فى الرياض
دلوعه الله يشفيلك ابنك يارب ويحفظه ...
ما شاء الله مبروك التفوق

لااازم دام انك وعدتي لازم توفي بالوعد و الله يعوض عليك خخخخخخ

الله يسلمك الحمدلله احسن بكثير يا رب لك الحمد

معليش ما دخلت اليوم و لا كنت بارد لك
زيما قالت جود في التعليم المبكر احيانا تحصلي كمان مرة شفت في سنتر بوينت
مع أني اتاخرت بس طمنيني ايش سويتي

اهلا جود حتي انا كمان اليوم كنت مرة مضغوطة في شغل البيت

يا ساتر استر عليه
افتحي الرقية الشرعية من النت و ديما افتحي سورة البقرة و حصنيه الله يطمنك عليه
بالنسبة للبنات ممكن ملخبطين او المدرسة مهتمين بالانجليزي اكثر
انتي ذاكري لهم العربي منفصل تماااااما عن الانجليزي

ممكن ابنك ما دخل السنة الماضية يحتاج وقت و يتدرب
انتي كل يوم ذاكري معاه و اكتبي له على ورقة الحرف و خليه يكتب تحته و قولي له كلما يكتب يردد صوت الحرف لحدما يحفظكم ان شاء الله

ما عندي علم بس أتوقع الكي جي كله متشابه

طبعا بيكون شوية صعب بس بشوية جهد منك ممكن يعدوا الاختبار لانه لازم اختبار قبول
بالنسبة لمدرسة الكون هي في الحمراء شوفي اذا يناسبك او لا بس فيها صفوف للأطفال الي جايين من مدارس عربية زي صفوف التقوية لحدما يصير مستواهم كويس و يصيروا في الصفوف. العادية

كلنا تجينا فترات ما تبغى تذاكر. و لا تسوي شئ بس انتي خلي مصلحتها قدام كل شئ و أكيد راح تتطلعي من الضيق و تذكاري لها و ان شاء الله تصير من المتفوقيييييييييين

ما شاء الله اليوم الي ما دخلت فيه التجمع في نشاااط كثير
hunnoo yousef
hunnoo yousef
دلوعة سلامة ابنك .. حبيبتى الاذكار والتحصين داومي عليها .. الله يشفية ويبعد عنه كل سوء ليش الاحراج هذا ياكولش وانا اقول انتى ستر وغطى ههههههههههه .. عامة هذا الماث .. بالله شوفوا كيف التعقيد .. على قولكم يعد تفاح موز ان شاء الله دواير بس مو كذا والمشكله انه وراء بعض يعنى لخبطة مرة ماينس ومرة بلس 2011-12-20_06.21.11 moody rana منهج سكوت فورسمان على مااعتقد امريكي بس مدرسة ابنى بريطاني تاخذ من كتب الامريكي لان مرحلة الكي جي تقربيا واحد .. هذا احد كتبهم كتاب الردينق 2011-12-16_16.09.15 بنات هذا موقع لمااااااااااااث .. حلو بس متعب في الطباعة http://www.ixl.com/promo?partner=google&phrase=remarketing%20flash%20ad&gclid=CPDg_diZka0CFcUj3godZC4xrg
دلوعة سلامة ابنك .. حبيبتى الاذكار والتحصين داومي عليها .. الله يشفية ويبعد عنه كل سوء ليش...
هذا من جد الجمع و الطرح للأطفال احسه مررة كثير بس ما شاء الله الله يحفظلك اولادك او يتفوقوا في كل المواد
ودارت الايام
ودارت الايام
هنو الحمد لله نتيجه الايفالوشن تمام الحمد لله فى العربى ممتاز والانجلش اعلى حاجه فيه جيد جدا وهى ما شاء الله جيد جدا
القصور الوحيد كان فى السونج لانى ما اهتميت فيه بس ان شاء الله ابدا احفظها السونج بس هو مودى انا اللى متغير اتمنى ربنا يسرلى امورى و انتم جميعا
كان نفسى اصورلك الامتحان انا كمان بس للاسف البلوتوث بتاع الاب توب مرضاش ابدا يتعرف على الموبيل وانا مفيش عندى نت على موبيلى وكمان هو بلاك بيرى هحاول ادور على حل لانى نفسى انا كمان افرجكم شخابيط بنوتى
أولكر
أولكر
مشكووره هنو ع الرد
لكن هذي بعيده عني
انا ساكنه في المروه شارع حراء وابي شي قريب مني