ردينة19

ردينة19 @rdyn19

محررة برونزية

الحقو القنبلة الفعالة لازالة شعر المنطقة الحساسة بدون الم و من الجذور(و الجسم ايضا)

العناية بالبشرة

بنات و انا ادور بالنت لقيت موضوع لوحدة من العضوات انقلكم اسمها للامانة الاخت** توتة كلمتها مسموعة**و جايبتلنا الحل لازالة شعر المنطقة الحساسة و باقي الجسم من الجذور و بدون الم يعني طريقة مجربة
.
.
.
.
.
.

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيكو يا احلي عرايس عندي ليكو بقي خبر واااااااااااااو فعلا اكيد قريتو العنوان طبعا بما اني من الناس الجبانه اللي مش بتقدر تفكر مجرد التفكير انها تشيل المنطقه الحساسه بالحلاوه وطبعا شغاله بالموس وجيليت فينوس وصراحه كانو مريحيني لاني مبحبش الوجع فقلت اجرب الرماد بتاع الفحم ده يمكن يجيب نتيجه انا قريت الموضوع في منتديات كتير اوي بس مصدقتش
وطبعا لو الفحم مكانش عندي في البيت مكنتش حاولت اجرب حتي بس يا بنات مكدبتش خبر ورحت ولعت النار وحطيت الفحم وسبته لحد ما اتحرق خالص وبقي رماد لونه رصاصي فاتح الاول قلت اجرب حته في ايدي عشان مخاطرش بالمنطقه الحساسه دي وانا لسه معرفش النتيجه حطيت حبهرماد علي ايدي ودعكتهم جامد وجيت اشيل الشعر لقيت ايييييييييييييييييه الشعر اتشال بكل سهوله وبايدي طبعا مصدقتش نفسي وقلت يمكن عشان شعر الايد اصلا خفيف فبيتشال بسرعه ويمكن لما اجربه علي الغابات المتوغله في المنطقه الحساسه ميجبش نتيجه وطبعا خدت الحاجه ودخلت الحماموقلت اجرب طبعا لما حطيت كنت خايفه جدا لاني مبحبش اجرب حاجه لوحدي من غير ما يكون حد جربها وحطيت الرمادودعكته كويس وبدات اشيل بايدي وكانت انتيجهواااااااااااااااااااااو بجد مش مصدقه نفسي بقيت بشيل الشعر وانا بضحك اساسا ومبقاش المكان واجعني زي الاول الوجع بقي لا يكاد يكون موجود كانك بتشيلي رجلك وبقت ايدي هي اللي وجعاني عشان بشيل بيها وقلت المره الجايه بقي ابقي احضر حلاوه عشان ابقي اشيل بيها بدل ايدي اللي وجعتني وطبعا كنت مبسوطه اوي لاني اوي مره اشيل الشعر ده من الجذور والحمد لله خلاص علي كده وطبعا قلت لازم اقولكم يا بنانيت علي التجربه الفظيعه دي اللي انا مبسوطه

زين بنات هذا كان موضوع الاخت توتة و انا نقلتو لكم و قررت اشتري فحم و اجربو اتمنى يكون عجبكم الموضوع و بليز ثبتو الموضوع و ارفعوه على الاقل حتى يستفيد الجميع و لا تنسونا بخالص دعواتكم

67
59K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

ردينة19
ردينة19
و هذا اقتباس لاحد ردود البنات اللي جربو الطريقة
الله يعطيك 1000000 عافيه كلامك كله صحيح اني جربته على ابطي وكتبت موضوع عنه
والله العظيم شعر ابطي صار خفييييييف اشيله بايدي وشعرات بتنعد عالاصابع وعلى سيقاني جربتها تاخر النمو وتضعف الشعره
وقلت اجربه على ذيك المنطقه بعد ماتخلص دورتي وابشركم ان شاء الله عسى ولعل يخف الشعر منا حتى نتزوج يصير خفيف
اتمنى 00
اتمنى 00
مشكوره
ملكة الفراااشات
سبحان الله العظيم
%flower%
%flower%
يعطيك العافية
خوخه خضرا
خوخه خضرا
يسلمووو