قمر حواااء
قمر حواااء
جربت ارواج ماك خوقاقيه
اساس ماك ماعجبني
جربت كرولاين جميله جدا
وجربت بعد فلورمار التركيه ارواج واساس وخافي عيوب وماسكرا وبلاشر
روعه واسعارها كمان حلوه مو عشان متوفره عندي ولكن للامانه روعه واللي يعرفها راح يثني عليها
حجر ازرق
حجر ازرق
وووووووووووين الباقي
جدا الموضوع الاغلب محتاجة
وابي تجاربكم مع منتجات مايبلين
غصون 111
غصون 111
انا جربت بودره حواجب من بدي شوب خطيرره
وواخذت من ماركه براجوا كريم اساس وبودرته وبلاشر وومسكاره ووروج وكحل اسود واخضر وازرق كلها حلوووه
وكحل من مكياجي وووماك كلها روعه
FOF~M
FOF~M
ابي كريم اساس يومي للمتزوجه وبشترها مو موحده يعني كل جهه لون ويكون طبي ولا يضر البشره

بالنبسه لي استخدم كريم اساس ماكس وبودره ماكس وجربت كريم اساس كراجا وبودرته بعد حلوين المسكرا برستيج الحمرا مافي احسن منها كحل اخضر ازرق وابيض من مكياجي ارواجي من كراجا حلوين بعد جربت مسكرا سيفوا مره خايسه خصوصا اللي ضد الماء
ليليام الحلوه
بالنسبه لماركه فلومار خطيره اكتشفتها بالصدفه وانا بتركيا وعجبتنى جداااا جربت الاساس والبلاشر وماسكرا وبودره واى شدو رووووعه ومناكير

وكمان شدو وارواج فرزاتشى روعه
وعلبه اى شدو الحواجب من بودى شوب مرا مريحتنى حلوووه
اى شدو مكياجى ناعم للاستخدام العادى مو للسهرات , وجربت اساس ميبيلين ماشى حاله بس ماافكر اجيبه كمان وجربت اساس فرراتشى حلو وحفيف واساس كريولاين حلو بالدات للسهرات بس دحين اساسى فلورمار الماسكارا جربت ماكس فاكتور وكلينك وفرزاتشى وفلورمار بس كلينك ارتحت لها وقريب بجرب لانكوم
طبعا لازم مرطب كلينك قبل اى ميك اب والان قريبا توصلنى طلبيتى مكياج ماركه elf وبقولكم عنها بس توصل من امريكا على خير,وهذا الى فى بالى دحين وميك اب فور ايفر اشتريت ارواج بس لسى ماجربتها :35:
جربت اى شدو ماك روعه اما الكحل الى بريشه ينشف بسرعه وهوا جديد