*انسانه*
*انسانه*
أختي العزيزه المستهيشة.. مشكووره لتحذيرك لنا ..الله يجزاك خير ويسهل أمرك لكن ماقلتي لنا أي واحد فيهم استخدمتي علشان نبعد عنه؟؟
أختي العزيزه المستهيشة.. مشكووره لتحذيرك لنا ..الله يجزاك خير ويسهل أمرك لكن ماقلتي لنا أي...
أختي الفاضله zahrt78 ..

تسلمين ماقصرتي على افادتنا بتجربتك الله يسعدك ويوفقك وييسر لك أمرك ...والصراحه حمستيني مررررره باستخدامه.. لكن ودي أسألك أنتي استخدمتيه لمدة شهرين وبس؟؟ وبعد ماوقفتي استخدامه حسيتي ان الوضع تغير ولا لا؟؟ وكيف بشرتك الآن بعد هذه المده ؟؟
أدري أزعجتك بأسئلتي الله يجزاك خير ويحقق أمنياتك..
*انسانه*
*انسانه*
أختي الفاضله zahrt78 .. تسلمين ماقصرتي على افادتنا بتجربتك الله يسعدك ويوفقك وييسر لك أمرك ...والصراحه حمستيني مررررره باستخدامه.. لكن ودي أسألك أنتي استخدمتيه لمدة شهرين وبس؟؟ وبعد ماوقفتي استخدامه حسيتي ان الوضع تغير ولا لا؟؟ وكيف بشرتك الآن بعد هذه المده ؟؟ أدري أزعجتك بأسئلتي الله يجزاك خير ويحقق أمنياتك..
أختي الفاضله zahrt78 .. تسلمين ماقصرتي على افادتنا بتجربتك الله يسعدك ويوفقك وييسر لك أمرك...
up up up up
Lojain99
Lojain99
انا شخصيا ما جربتهم بس اعرف اكثر من شخص جربوا برواكتيف و والله بان عليهم و وجيهم تلق لق, بس ما اعرف لو استمر الوضع او تغير
zahrt78
zahrt78
السلام عليكم...........
بصراحة عزيزتى بعد الاستعمال المتواصل لمدة سنة كاملة وقفت استعماله لانى تعبت بصراحة اصلى انا كسلانة على الاخر و كمان لما جيت امريكا في الجو البارد بشرتى اتحسنت خالص.
قمت وقفت برو اكتف و اكتفيت بالfacial scrub و شركة st. ives عندهم منتج رائع و مخصص للبشرة اللى فيها حب الشباب اسمهapricot scrub for blemish/acne skin
و دى صورته

بصراحة البرواكتف ممتاز بس عايز التزام بتحطيه مرتين باليوم بس المرة الواحدة بتاخد منك قريب ال15 دقيقة على الاقل لان لازم تضعى اول المنظفات المرفقة معه و تحطى المرطبات المرفقة برضو معاه وبعد كده تحطى الكريم المعالج.....هو مش صعب بس بصراحة انا كسولة على الاخر...
و كمان الجو البارد هنا خلى الحبوب مش كتيرة بس على ايام الدورة بتجى الحبوب و تروح بعد كم يوم

اتمنى انى اكون افدتك و اى سؤال اتفضلى على طول انا في الخدمة عزيزتى.........

سلملم
*انسانه*
*انسانه*
السلام عليكم........... بصراحة عزيزتى بعد الاستعمال المتواصل لمدة سنة كاملة وقفت استعماله لانى تعبت بصراحة اصلى انا كسلانة على الاخر و كمان لما جيت امريكا في الجو البارد بشرتى اتحسنت خالص. قمت وقفت برو اكتف و اكتفيت بالfacial scrub و شركة st. ives عندهم منتج رائع و مخصص للبشرة اللى فيها حب الشباب اسمهapricot scrub for blemish/acne skin و دى صورته بصراحة البرواكتف ممتاز بس عايز التزام بتحطيه مرتين باليوم بس المرة الواحدة بتاخد منك قريب ال15 دقيقة على الاقل لان لازم تضعى اول المنظفات المرفقة معه و تحطى المرطبات المرفقة برضو معاه وبعد كده تحطى الكريم المعالج.....هو مش صعب بس بصراحة انا كسولة على الاخر... و كمان الجو البارد هنا خلى الحبوب مش كتيرة بس على ايام الدورة بتجى الحبوب و تروح بعد كم يوم اتمنى انى اكون افدتك و اى سؤال اتفضلى على طول انا في الخدمة عزيزتى......... سلملم
السلام عليكم........... بصراحة عزيزتى بعد الاستعمال المتواصل لمدة سنة كاملة وقفت استعماله لانى...
عزيزتي Lojain99 ..

مشكوره الله يوفقك ويعطيك العافيه على افادتك..