الدكتورة راندة فخرالدين
[COLOR="Magenta"]السلام عليكم يا دكتورتنا الفاضله انا اخذت الشهر ده كلوميد وابرة التفجير وكانت بتاريخ 25/12/2009 وعملت تحليل حمل منزلى بتاريخ 11/1/2010 وكان اليوم ال18 للابره والثانى للدوره و من 3 ايام وبتنزل عليه افرازات صفراء وقلت خلاص بتنزل الدوره والحمد لله على كل حال و تانى يوم من نزول الافرازات الصفراء فى الصباح كانت نفس الافرازات الصفراء ولكن حوالى الساعه الرابعه نزلت عليه افرازات لونها احمر فاتحه مره يعنى لونها وردى فاتح جدا ولكن بعدها ما نزل اى شئ واليوم الثالث رجعت الافرازات الصفرااء مره اخرى ولم تنزل الدوره حتى الان مع استمرار مغصها حتى ان اليوم جالى مغص شديد فى الجناب اى المبايض علما بان اليوم السابع لتاخير الدوره ايه رايك يا دكتوره ايه سبب مشكلتى واعمل ايه
[COLOR="Magenta"]السلام عليكم يا دكتورتنا الفاضله انا اخذت الشهر ده كلوميد وابرة التفجير وكانت...
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
عزيزتى اعملى تحليل حمل رقمى لان التحليل المنزلى ليس دقيقا
حفظك الله من كل سوء
الدكتورة راندة فخرالدين
اخرمره من شهر ولى استفسار اخردكتوره لو جبت دفاستون واخدته هل فى خطوره ولا عادى اسيبها تنزل براحتها انا اعرف ان لخبطتها فتره طويله كده غلط
اخرمره من شهر ولى استفسار اخردكتوره لو جبت دفاستون واخدته هل فى خطوره ولا عادى اسيبها تنزل...
عزيزتى انتظرى 3 شهور بدون اى ادوية ثم يتم اعادة التحاليل مرة اخرى
حفظك الله من كل سوء
الإسلامية
الإسلامية
الله يجزاك خير يا دكتورة ويجعل ما تقدميه في ميزان حسناتك وينفع بك
حبيبه 2010
حبيبه 2010
عزيزتى انتظرى 3 شهور بدون اى ادوية ثم يتم اعادة التحاليل مرة اخرى حفظك الله من كل سوء
عزيزتى انتظرى 3 شهور بدون اى ادوية ثم يتم اعادة التحاليل مرة اخرى حفظك الله من كل سوء
يادكتوره انا لااخد علاج من 6شهور هو بس لهرمون الحليب حبتين فقط وانخفض الحمدلله وحضرتك قلتيلى قبل كده احتمال كبير انه ارتفع من التوتر يعنى عملت تحليل الحليب ده الشهر اللى فات واخدت الحبتين دول وبس ومن يوم مارجعت من العمره من شهر 7 ماخدتش علاج انا عاوزه اعرف نسب تحاليل الهرمونات سليمه فعلا وايه سبب ضعف التبويض وتاخير الدوره حاليا ونسبه هرمون الروجسترون دى ضعيفه فعلا وهل لخبطه الدوره فعلا اضرارها كتير
طيبي غلطتي
طيبي غلطتي
السلام عليكم ,, يعطيك العافية دكتورة ع هالمجهود وجزأك الله خير انا اخذت دستكنس لهرمون الحليب حبة كل ثلاث ايام ومنذ شهر و 10 ايام وللآن مستمرة و كذلك اخذت حبوب progyluton و انتهت منذ ست ايام و لسه ماجأت الدورة مع اني اشعر بالآمها و ووجود افرازات كثيرة شفافة ,, اتمنى تردي علي ,, وشكرآ
السلام عليكم ,, يعطيك العافية دكتورة ع هالمجهود وجزأك الله خير انا اخذت دستكنس لهرمون الحليب...
دكتورة اليوم الثامن و معي افرازات من يومين خفيفة وردي ع بني مختلطة , انا ماني عارفة هل هاذي دورة

لانه الالام الدورة موجودة

خايفة احلل و انصدم

آسفة ازعجتك دكتورة

ربي يجزأك خير