سمبرلينا
سمبرلينا
اهلا تلاقيها فى صيدلية العزبى او على وعلى او التوكيل لو فيه مشكلة راسلينى وارسل لك رقمهم ثمنها حوالى 1800 جنيه
اهلا تلاقيها فى صيدلية العزبى او على وعلى او التوكيل لو فيه مشكلة راسلينى وارسل لك رقمهم ثمنها...
شكرا جزيلا دكتوره ويجعله في ميزان حسناتك
المشكله اني سالت في صيدليه العزبي وعلي وعلي قالو انه مش موجود في اي من فروعهم ولا حتي aventكهرباء اصلي سالتهم عليها لما لم اجد medalla
المشكله الاكبر اني سالت في التوكيل اللي في city stars ولم اجده وقالو انه ممكن يجي قريب كمان اسبوعين؟؟
بس انا لقيت عند mother baby care ماركت avent كهربائي
انا مش عرفه اعمل ايه اجازه الوضع بتاعتي فضلها اسبوع وانا مش عرفه اجيب avent or pigeonبس مش عرفه هتنفع مع ظروفي ولا لا
ولا استني لما تتوفر medalla

ارجوكي قولي لي اعمل ايه
طبيبة مصرية2
طبيبة مصرية2
شكرا جزيلا دكتوره ويجعله في ميزان حسناتك المشكله اني سالت في صيدليه العزبي وعلي وعلي قالو انه مش موجود في اي من فروعهم ولا حتي aventكهرباء اصلي سالتهم عليها لما لم اجد medalla المشكله الاكبر اني سالت في التوكيل اللي في city stars ولم اجده وقالو انه ممكن يجي قريب كمان اسبوعين؟؟ بس انا لقيت عند mother baby care ماركت avent كهربائي انا مش عرفه اعمل ايه اجازه الوضع بتاعتي فضلها اسبوع وانا مش عرفه اجيب avent or pigeonبس مش عرفه هتنفع مع ظروفي ولا لا ولا استني لما تتوفر medalla ارجوكي قولي لي اعمل ايه
شكرا جزيلا دكتوره ويجعله في ميزان حسناتك المشكله اني سالت في صيدليه العزبي وعلي وعلي قالو انه...
اهلا عزيزتى الغالية
لا مشكلة ابدا
الحل ان شاء الله سهل
اولا زودى مدرات الحليب
هل تعرفيها؟
ثانيا ادخلى على هذا الرابط تجدى طريقة سهلة باذن الله للتعصير اليدوى لكن طبعا تحتاج وقت اطول
ونصيحتى انك تبتدى التخزين من الان
واقراى موضوع نصائح لاول يوم فى العمل
http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=1598113
لم اجرب افنت ولا انصح ببيجون
سمبرلينا
سمبرلينا
اهلا عزيزتى الغالية لا مشكلة ابدا الحل ان شاء الله سهل اولا زودى مدرات الحليب هل تعرفيها؟ ثانيا ادخلى على هذا الرابط تجدى طريقة سهلة باذن الله للتعصير اليدوى لكن طبعا تحتاج وقت اطول ونصيحتى انك تبتدى التخزين من الان واقراى موضوع نصائح لاول يوم فى العمل http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=1598113 لم اجرب افنت ولا انصح ببيجون
اهلا عزيزتى الغالية لا مشكلة ابدا الحل ان شاء الله سهل اولا زودى مدرات الحليب هل تعرفيها؟ ثانيا...
:mad

انا والله يا دكتوره مش عرفه اشكرك ازاي, اصلا ردك عليا لوحده كرم احلاق منك رغم مسؤلياتك الكتيره
بس ده هيخليني اطمع اكتر واسالك هل تقصدي اني استخدم طريقه التعصير اليوميي لحد ما الاقي pump in style؟؟

وكنت عايزه اسالك انا لقيت سونج هتنفع ولا استحدم التعصير اليومي لحد ماتتوفر الpump

علي فكره الsite اللي حضرتك كتباه عليه طريقه التشفيط اليومي فقط وجربتها فعلا لما بنتي كانت نايمه وكانت مفيده جدا وقدرت اشفط 60 مل وبدون الم
انت عندك حق كانت متعبه شويه واخدت وقت شويه ياريت كنت عرفتها من زمان وان شاء الله هعمل بنصحتك واحوشلها من دلوقت

ياريت تقوليلي النصائح للعوده للشغل وكمان مدرات اللبن

والف شكر ومعلش صدعتك جزاك الله الف خير مع حبي وامتناني الشديد
طبيبة مصرية2
طبيبة مصرية2
:mad انا والله يا دكتوره مش عرفه اشكرك ازاي, اصلا ردك عليا لوحده كرم احلاق منك رغم مسؤلياتك الكتيره بس ده هيخليني اطمع اكتر واسالك هل تقصدي اني استخدم طريقه التعصير اليوميي لحد ما الاقي pump in style؟؟ وكنت عايزه اسالك انا لقيت سونج هتنفع ولا استحدم التعصير اليومي لحد ماتتوفر الpump علي فكره الsite اللي حضرتك كتباه عليه طريقه التشفيط اليومي فقط وجربتها فعلا لما بنتي كانت نايمه وكانت مفيده جدا وقدرت اشفط 60 مل وبدون الم انت عندك حق كانت متعبه شويه واخدت وقت شويه ياريت كنت عرفتها من زمان وان شاء الله هعمل بنصحتك واحوشلها من دلوقت ياريت تقوليلي النصائح للعوده للشغل وكمان مدرات اللبن والف شكر ومعلش صدعتك جزاك الله الف خير مع حبي وامتناني الشديد
:mad انا والله يا دكتوره مش عرفه اشكرك ازاي, اصلا ردك عليا لوحده كرم احلاق منك رغم مسؤلياتك ...
اهلا بك وشكرا لكلامك الرقيق
اقصد تستعملى التعصير اليدوى الى ان توفر بمب ان ستايل
بالنسبة لسوينج لو كان عملك طويل وستستعمليها كتير فالافضل تنتظرى بمب ان ستايل لانها اقوى واكيد موتورها يستحمل فترة اطول
ما الفرق فى السعر
لو كان قليل استنى بمب ان ستايل
التعصير اليدوى مهارة لو علميها كل يوم اسهل باذن الله
راجعى ملفى الشخصى ستجدى نصائح اول يوم فى العمل مذكرات امراة عاملة
وكيف يزيد حليبك
تاكدى انك قراتى الجزء الخاص بزيادة كمية الحليب المعصور اخر موضوع التعصير
لو لم تجديها اخبرينى
ماذا تقصدين طريقة التشفيط اليومى فقط؟
راجعى موضوعى موضوع شامل عن الشفاط ستجدى معلومات فيدك ان شاء الله
ليالي هادئه
ليالي هادئه
لو سمحتي دكتورتي الفاضله انا ارضع طبيعي بس بعد ما استخدم حبوب منع الحمل يقل الحليب تدريجي ولما يجي موعد الدوره اكرمكي الله يدر صدري حليب ...... لاتقوليلي لولب لانه ما نسبني واستخدمت انواع من حبوب الرضاعه لاكن ماناسبتني كان ينزل مني دم بين فتره واخره وتركتهم واستخدمت جنيرا بس يقلل الحليب مررره
ممكن تقوليلي اسما ادويه تساعد على زيادة ادرار الحليب
ولكي خالص شكري