ام القمر لين
ام القمر لين
وش الفرق بين هاذي الكينه والمكينه العاديه
برقش السحر
برقش السحر
متابعه
salwan11
salwan11
حبيت اراويكم السرفلة بالفيديو للخوات اللي ما عندهم خبرة عن السرفلة

http://www.matri.nl/lockmachine/lockmachine-lockmachines-algemeen.html#waarvoor و من ثم تختارين الرابط التالي لتشاهدي فيديو السرفلة
Bekijk hier de film over stretch stof
و كلام الاخت عذبة و عنودة صحيح ما عدا فكرة شراء ماكنة خياطة تجارية صناعية بتكون للخوات اللي يريدون يبداؤن مشروع للخياطة و البيع .
مشكلتها انها سريعه و تحتاج تدريب .
ماعندي علم عن المكاين المتوفرة بالمملكة و لكن على حد علمي ان برذر جيدة و نوعية اخرى اسمها جاكي لا اعلم هل موجودة بالاسواق عندكم ام لا
بالنسبة لاسواقنا (اوروبا ) لدينا برنينا , هوسكفارنا, تويوتا, وانواع اخرى اقل متانه

هذا ما عندي و اتمنى ان اكون اضفت شي و بالتوفيق
طارقه
طارقه
يعني ايه ماكينه خياطه الكترونيه انا اعرف في مكنة خياطه عاديه او مكنة خياطه صناعيه الي هي حجمها اكبر وموتورها قوي جدا وسريعه جدا
وفي مكنه الخياطه المتعدده الاستعمالات زي تركيب زرارير وتطريز وسرفله ودي ما بفضلهاش علشان مشاكلها كتير وشغلها اي كلام
وفي مكنة السرفله او اسمها برضوا الاوفر ودي ذي الاخت نزلت صورتها وفي منها كمان بثلاث فتلات بس الي الاخت منزله صورتها باربع فتلات

وفي مكنة التطريز العاديه برضو وفي مكنة التطريز الي بالكمبيوتر الي بتحطي لها الرسمه وتظبطي السيستم بتاعها وهي تطرز لوحدها

هو في مكنه جديده اسمها خياطه الكترونيه عرفيني ايه هي وعباره عن ايه وبتشتغل ازاي
زهور عطريه
زهور عطريه
هلا بكم بنات وش اخباركم معليش تأخرت عليكم بسبب ظروف
واخباري المكينه لقيتها في الامارات بس المشكله انو مافيه في السعوديه يعني حتى لو وصيت عليها المشكله لا سمح الله خربت وين المهندس !!!
وغير كذا قطع الغيار

طبعا انا اتكلم عن جانومي اللي موديلها 11000 بس الانواع الثانيه مدري عنها

اللي شروها في الرياض بليز اكتبو النوع ومن وين شريتوها وهل هي عمليه سوا جانومي او غيرها

ويعطيكم العافيه كل اللي ردو وماقصرتو