وحدة مزنوقه
وحدة مزنوقه
سيدوفاج وجلوكوفاج يحتوى على مادة الميتفورمين بيستخدم لعلاج مرضى السكر وبيستخدم ايضا لمن تعانى من تكيسات المبايض خلو بالكم اعراضه الجانبية كتيرة بيعمل تنشيط مبيضى عن البعض علشان كده ممكن يصيب بنزيف ممنوع على مرضى قصور وظائف الكبد والكلى بوجه عام اللى عايزة تاخده علشان تخس وتكون انسانة طبيعية لا تعانى من الامراض المخصص لعلاجها يا رييييييييييييييييييت بلاش وبعدين خلو بالكم اذا سئلتم اى صيدلى ممكن جدا يقول اه ده كويس بيساعد على التخسيسي لمجرد البيع الا من رحم ربى احلى حاجة ابحثى فى جوجل اكتبى جلوكوفاج هيطلع لك مواقع كتييييييييييييييييييرة بتتكلم عنه تكونى اخدتى فكرة تمام قبل ما تتسرعى وربنا يعطينا جميعا الصحة والعافية وسلام
سيدوفاج وجلوكوفاج يحتوى على مادة الميتفورمين بيستخدم لعلاج مرضى السكر وبيستخدم ايضا لمن تعانى...
الله يحرم وجه الاخت الناصحة عن النار :26:

والله افرح اذا شفت اخوات في هالمستوى ...

وتحب لاختها مثل ماتحب لنفسها
زنبقة السفح
زنبقة السفح
سلام يا حبيبتي ...

أنا أعمل رجيم الحين ومن يوم بديت الرجيم وأنا استخدمها وآخذ حبتين في اليوم بعدالعشا وبعد الغدا ...

أنا نزلت من وزني 17كيلو جرام والدكتور لما وصفها لي قال لي انها تساعد على نزول الوزن بس ما أقدر أأكد لك انها هي الي نزلت وزني لأني ملتزمة مررررررررة بالرجيم ...

أنا أنزل في الشهر من 4 -6.5 كيلو جرام وبدون ما أعمل رياضة بس الصراحة انها ساعدتني كثير لأنها تخفف الشهية بشكل ما تتصورينه ...

يعني تاكلين نصف الوجبه وتسبعين على طول وما تجوعين الين يجي موعد الوجبة الثانية...
*حنون*
*حنون*
انتبهو من استعماله من غير طبيب
لانه يوازي السكر في الجسم وممكن ان ينخفض بسببه انا آخذه لانه لدي سكر ولكن حذاري من استعماله
واذا وصفته الطبيبه فاكيد انها ان لديها امكانيه بوصول السكر لها بسبب السمنه
ومن الممكن ان تصاب بهبوط في السكر مع استعماله فانتبهو انتبهو منه
مياسه23
مياسه23
تبيان / زنبقة السفح ....
يابنات هل كان فيكم سكر او تكيس على المبايض ؟؟؟؟؟
واعطاكم الدكتور علشان تنقصون الوزن بسسسسسسسسس
وكم كانت الزياده في الوزن .....
وكم كان جرام الحبه يعني 300 او500 او1000 جرام وكم مره كنتوا
تاخذون حبه في اليوم .....
ابيييييييييييييي انزل 15 ك وماهم راضين ينزلوا .....
اللي تعرف تجاوب يابنات الله سعدها دنيا واخره ..
ام الجمايل الجميله
تبيان / زنبقة السفح .... يابنات هل كان فيكم سكر او تكيس على المبايض ؟؟؟؟؟ واعطاكم الدكتور علشان تنقصون الوزن بسسسسسسسسس وكم كانت الزياده في الوزن ..... وكم كان جرام الحبه يعني 300 او500 او1000 جرام وكم مره كنتوا تاخذون حبه في اليوم ..... ابيييييييييييييي انزل 15 ك وماهم راضين ينزلوا ..... اللي تعرف تجاوب يابنات الله سعدها دنيا واخره ..
تبيان / زنبقة السفح .... يابنات هل كان فيكم سكر او تكيس على المبايض ؟؟؟؟؟ واعطاكم الدكتور...
لالا ياالغاليه هو اصلا لمرضى السكر بس انه يفيد اللي عندهم تكيس باالمبايض بس نصيحه لوجه الله لا تاخذينه الا باستشاره افضل لانك تضرين عمرك اذا على التخسيس سوي رجيم ابرك من الادويه وتراااااه يتعب ويقلب المعده خلك بعيده :09: