mwewe
mwewe
اهلا وسهلا فيكم وشكرا لمشاركتكم

بالنسبه للي مايعرفوا جوجوبا انا اول مره استخدمه حيكون بكره وترا هو استخدامه معقد يعني بده فهم كويس واللي يستخدمه غلط مش حيستفيد وكمان ممكن يصير معاه مضاعفات تانيه مثل ماصار مع الاخوات لان الجوجوبا عباره عن مجموعه مكونه من 3 عبوات من الاعشاب الطبيعيه دون اي مواد كيميائيه وكل عبوه لها وقت وطريقه للاستخدام يعني لازم تفهموا الشرررح ضروررررررري

العبوه الاولى : جوجوبا العناب وهو يحرق الدهون ويدوبها وهو مفعوله قوي جدا وطريقه استعماله طريقتين :
الاولى : انك تشربي من اول ماتصحي لترين ماء يعني افضلي كل شوي اشربي ماء وعصير تفاح طازج وليس معلب وبعدين تتغدي بطاطس مسلوقه وسلطه خضرا وبعدين تجيبي لتر من عصير الاناناس وتحطي فيه 4ملاعق من الجوجوبا العناب وتخلطيهم وتخليهم في الثلاجه لما تصير الساعه 6 تاخدي كوب وعند الساعه8 تاخدي كمان كوب وتاكليلك لقمه خفيفه وبعدين قبل النوم تجيبي ملعقه (صغيره)من العناب وتدوبيها في كوب مملوء نصه زيت زيتون والنص التاني عصير جريب فروت او عصير حامض طازج وتحطي الكوب في وعاء به ماء ساخن وتحركي بالكوب لتحسي الزيت ذاب وتشربيهم وبالمصاص( وانت واقفه) وبعدها فورا يجب التمدد مده 20دقيقه دون اي حركه (والعناب يستخدم لمده يومين لوحده فقط دون اي دواء من المجموعه ) وبعد اليومين توقفي العناب وتستخدمي العبوتين التانيين لمده 15 يوم اللي هم:

العبوه الثانيه: جوجوبا كلوفز(cloves)
وهو عباره عن حبوب تسد الشهيه وتسمح للجسم بحرق فائض الدهون المخزنه في داخله
لخساره الوزن السريع

طريقه استخدامه بسيطه تؤخذ حبه على الريق صباحا قبل الاكل بنصف ساعه واذا دعت الحاجه ممكن تاخدي حبه تانيه قبل الغدا بس الافضل حبه في اليوم
(اعرف وحده استخدمته في شهرين نزلت 15 كيلو بدون مبالغه) وبسببها انا جبت المجموعه كلها ====طمع بعيد عنكم

العبوه الثالثه:
جوجوبا كيلب كافيار (kelp caviar)
وهو عباره عن كريم يذوب السيلوليت من خلال تحفيز الخلايا وازاله الدهون المكدسه

بعد مرور 15 يوم نوقف العبوتين ونرجع للعناب بنفس الطريقه اللي ذكرتها او بالطريقه اللي حذكرها ولاتنسوا بس مده يومين وبعدين توقفيه وترجعي للعبوتين التانيين
الطريقه الثانيه للعناب:
تذوب ملعقه صغيره منه في كوب من عصير الاناناس او في كوب الماء او الجريب فروت او الليمون وتناولها بعد وجبتي الغداء والعشاء

اتمنى يكون شرحي واضح اعتقد انكم لو لفيتو جوجل كله ماحتلاقوا شرح مثل شرحي

وان شاء الله اوافيكم بالنتائج بكل صدق تقبلو تحياتي وانتظروا يومياتي ولكم قبلاتي
منى العسوله
منى العسوله
الله يعينك ... بالتوفيق حبيبتي وكم المده الازمه عشان تبان النتيجه ؟؟

متابعين
poce
poce
بكم اشتريتيه من لبنان ؟؟

الله يوفقك وتستفيدي يارب ...
ღتوتو دلوعة ماماღ
والله شقا امشي على رجيم ورياضه احسن من التوقيتات الصعبه

عموما يالغلا الله يوفقك وتنحفين عليه

بالتوفيق
mwewe
mwewe
منى العسوله
تسلميلي والمده المتوقعه طبعا من اسبوع حتبدأ النتائج تبان بس ما اقدر اوعد الا لمده شهر عشان حسب فيه اجسام تبان عليها بسرعه وفي اجسام تعاني من مشاكل اساسا متل كسل في الغده الدرقيه او اي مشاكل تانيه الدكتور ذاكرها بالروشته

بوسي
حبيبتي جبته ب55 دولار$
يعني بيطلع حوالي ال200 ريال ام هنا سعره 1000 ريال

واي استفسار انا حاضره

واتمنى من اللي جربته ومانفع معها تقلنا استخدمته متل ما انا ذكرت الطريقه ولا لأ؟

سلام