أم خـــالـــد
اختى عاشقة المدينة الله يعافيك انا اخدت من ارمال نفس اليود اللى قلتى علية بس اريد اسألك متى تأخدى الحبة فى الصباح ولا اي وقت وبعد الاكل ولاقبلة وبعد كم تحسى بالنتيجة يعنى بالنشاط والوزن لان عندى قصور فى الغدة الدرقية واخد50غرام من الثوركسين الله يعطيك العافية تردى على ظرورى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وجزاك الله خير==========
أم خـــالـــد
الله يبارك للى ترد على انا سالت عن اليود اللى من ارمال طريقه احدة ولاواحدة ردت على وخاصة اللى استخدمتة لاتنسونى الله يرضى عليكن اخواتى
أم خـــالـــد
انا حبيبتى استخدمت الفوقس الحويصلى kelp من ارمال جى ان سى جدا رائع للغدة وان شاء الله راح تحسى بالفرق حتى بالوزن والنشاط جربيه وادعيلى
انا حبيبتى استخدمت الفوقس الحويصلى kelp من ارمال جى ان سى جدا رائع للغدة وان شاء الله راح تحسى...
ردى على اسالتى الله يبارك فيك يااختى ترينى استنا على احر من الجمر حسب مافهمت انك استخدمتيةفارجوك يااختى تردى على يعنى متى تاخدى الحبة صباح ولامسا وبعد الاكل ولا قبل وبعد كم بانت النتايج يعنى من الوزن والنشاط ردى على يااختى وجزاك الله خيرايااختى
أم خـــالـــد
ردى على اسالتى الله يبارك فيك يااختى ترينى استنا على احر من الجمر حسب مافهمت انك استخدمتيةفارجوك يااختى تردى على يعنى متى تاخدى الحبة صباح ولامسا وبعد الاكل ولا قبل وبعد كم بانت النتايج يعنى من الوزن والنشاط ردى على يااختى وجزاك الله خيرايااختى
ردى على اسالتى الله يبارك فيك يااختى ترينى استنا على احر من الجمر حسب مافهمت انك استخدمتيةفارجوك...
ماعليش يااختى عاشقة المدينة انتظر الرد السريع منك وانتين يااخواتى ا>ا احد عندها تجربة واخدت اليود ترد على الله يبارك فيكن
*أم يزن*
*أم يزن*
لاياعمري انتبهي لازم تراجعين وترى مو دايم يوصفون لك حبوب
أنا اكتشفتها في رمضان اللي فات
وإلى الآن اراجع في مستشفى الشميسي وانا عندي زيادة في الهرمون
لكن الدكتور ماعطاني حبوب لإنه على كلامه يقول مايحتاج لإن الإرتفاع خفيف
ومايأثر وبصراحه ماحسيت بأي أعراض غير الم برجليني وزايد هاليومين يمكن يكون منهم
لكن اعطاني مراجعه بعد ستة شهور ( لزوم المتابعه )

بس انصحك حبيبتي لااازم تراجعين واذا ماأكلتي حبوب والحبوب مهمتها تنظم افرازات الغدة
راح يأثر عليك ويمكن يأثر على التبويض والحمل ( وهذي نقطه لازم تنتبهين له ) وهذا غير
الأعراض اللي راح تزيد

الله يشفيكـ ويشفين ويشفي جميع مرضى المسلمين

تحياتي
أخت رحوبه