pharmecy girl
pharmecy girl
omnyaa omnyaa :
الله يسعدك يافيفي انتي قدوتي
الله يسعدك يافيفي انتي قدوتي
حبيبتي

والله انا كنت متلك

واحرف منك

بس الحمدلله

قدرت اني اسيطر علي وزني وشهيتي

وانا متأكدة

انك انسانة قوية

ورشيقة

نعم انتي رشيقة
gomana77
gomana77
ادا انجليزيتك كويسة حملي مقطع الصوت ومش حتندمي صوت بول ماكينا وهو يخاطب اللاوعي هدا المقطع هو كان اساس نجاحي http://www.mediafire.com/?yzmmndnumni
ادا انجليزيتك كويسة حملي مقطع الصوت ومش حتندمي صوت بول ماكينا وهو يخاطب اللاوعي هدا...
جارى التحميل ياقمر بجد ماشاء الله عليكى وطريقة الجذب 14*21 انا قريت عنها قبل كده اكتر من رائعة لانى درست البرمجة اللغوية العصبية وفعلا الانسان لما من جواه يغير برمجته الذاتيه واسلوب تعامله مع الاشياء الى حواليه شخصيته بالكامل بتتغير ونظرته للحياة وتصرفاته مع الى حواليه
ومش عارفة لو كنتى قريتى الكتاب ده او لا بس لو مقريتهوش انصحك انك تقريه وحيعجبك جدا
اسمه كتاب قوة عقلك الباطن لجوزيف ميرفى ولو حبيتى انزله ليكم هنا او احط رابط لتحميله انزله هو مفيد بكل جوانب الحياة ولاى شخص وحقيقى من اروع الكتب الى قريتها

فعلا ده الى كان بيحصل قبل كده لما كنت اخبص بالرجيم وعشان كده مكنش فيه رجيم بيكمل معايا اكتر من شهر :hahaha:
بس الحمد لله المرة دى اتغيرت بتفكيرى حاجات كتير والفضل لله ومن بعده ليكم هنا بالمنتدى من يوم مااتعرفت عليكم واشتركت بالمسابقة وقريت اغلب المواضيع استفدت كتير وحسيت انكم اكتر من اخواتى انا مليش اخوات بنات بس والله انا لو يوم مادخلت القسم هنا احس انى مفتقداكم جدا
وعاوزة اخد رايئك برجيم اسمه الرجيم الصاروخى او رجيم 12*12
انا طبعا عارفة انه الرجيمات دى مش صحية اننا نستمر عليها على طول وناوية قرب مايكون وزنى بالمثالى اتبع نظام سعرات او نقاط واخليه هو ده نظامى الى امشى عليه بعد كده وفعلا انا بقيت بعمل زى ماقلتى دلوقتى عن التخبيص انى مش بحس بندم وابوظ كل الرجيم لا بعوضها بالوجبة او برياضة واكمل عادى
بس انا عاوزة اعرف منك لو عملت الرجيم ده لانى عملته وبوظته بنصه بس عاوزة اعيده تانى لو عملته مرة او اتنين بالكتير ليه تاثير سىء عليا هو بيكون اول 3 ايام فاكهة والتلاتة الى بعدهم خضار وبعد كده تلاتة ايام ارز اسمر وزبادى وال 3 الى بعده لحوم بروتينات
وفيه نظام تانى بيكون اول 3 ايام زبادى والى بعدهم فاكهة والى بعده خضار وبالاخر لحوم فايه رايك بيه واى نظام بيهم الافضل كترتيب الى بيبدأ بفاكهة ولا الى بيبدأ بزبادى ولبن زبادى ولو اخدت فيتامنيات ايه افضل مالتى فيتامين اخده مع الدايت مع انى خسيت لحد دلوقتى 9 كيلو بحوالى شهر واسبوع ومن غير مااخد فيتامينات او اى مكمل غذائى ومش بتعب جامد من الدايت
pharmecy girl
pharmecy girl
جارى التحميل ياقمر بجد ماشاء الله عليكى وطريقة الجذب 14*21 انا قريت عنها قبل كده اكتر من رائعة لانى درست البرمجة اللغوية العصبية وفعلا الانسان لما من جواه يغير برمجته الذاتيه واسلوب تعامله مع الاشياء الى حواليه شخصيته بالكامل بتتغير ونظرته للحياة وتصرفاته مع الى حواليه ومش عارفة لو كنتى قريتى الكتاب ده او لا بس لو مقريتهوش انصحك انك تقريه وحيعجبك جدا اسمه كتاب قوة عقلك الباطن لجوزيف ميرفى ولو حبيتى انزله ليكم هنا او احط رابط لتحميله انزله هو مفيد بكل جوانب الحياة ولاى شخص وحقيقى من اروع الكتب الى قريتها فعلا ده الى كان بيحصل قبل كده لما كنت اخبص بالرجيم وعشان كده مكنش فيه رجيم بيكمل معايا اكتر من شهر :hahaha: بس الحمد لله المرة دى اتغيرت بتفكيرى حاجات كتير والفضل لله ومن بعده ليكم هنا بالمنتدى من يوم مااتعرفت عليكم واشتركت بالمسابقة وقريت اغلب المواضيع استفدت كتير وحسيت انكم اكتر من اخواتى انا مليش اخوات بنات بس والله انا لو يوم مادخلت القسم هنا احس انى مفتقداكم جدا وعاوزة اخد رايئك برجيم اسمه الرجيم الصاروخى او رجيم 12*12 انا طبعا عارفة انه الرجيمات دى مش صحية اننا نستمر عليها على طول وناوية قرب مايكون وزنى بالمثالى اتبع نظام سعرات او نقاط واخليه هو ده نظامى الى امشى عليه بعد كده وفعلا انا بقيت بعمل زى ماقلتى دلوقتى عن التخبيص انى مش بحس بندم وابوظ كل الرجيم لا بعوضها بالوجبة او برياضة واكمل عادى بس انا عاوزة اعرف منك لو عملت الرجيم ده لانى عملته وبوظته بنصه بس عاوزة اعيده تانى لو عملته مرة او اتنين بالكتير ليه تاثير سىء عليا هو بيكون اول 3 ايام فاكهة والتلاتة الى بعدهم خضار وبعد كده تلاتة ايام ارز اسمر وزبادى وال 3 الى بعده لحوم بروتينات وفيه نظام تانى بيكون اول 3 ايام زبادى والى بعدهم فاكهة والى بعده خضار وبالاخر لحوم فايه رايك بيه واى نظام بيهم الافضل كترتيب الى بيبدأ بفاكهة ولا الى بيبدأ بزبادى ولبن زبادى ولو اخدت فيتامنيات ايه افضل مالتى فيتامين اخده مع الدايت مع انى خسيت لحد دلوقتى 9 كيلو بحوالى شهر واسبوع ومن غير مااخد فيتامينات او اى مكمل غذائى ومش بتعب جامد من الدايت
جارى التحميل ياقمر بجد ماشاء الله عليكى وطريقة الجذب 14*21 انا قريت عنها قبل كده اكتر من رائعة...
اهم شئ وضعتي رجلك عالطريق الصحيح

بالنسبة عن الكتاب

حطي الرابط واحمله ان شاءالله

انا احب كتب السايكو والنفس

اما عن 12*12

ونك كبير يعني اشوف عادي لو تتبعي احيانا ريجيم قاسي
بس حأنزل فقرة عن الريجيم القاسي بعد شوي

اما المالتي فيتامين
انا استعمل فيتامينات اسمها جلوفيت glovit
بس اخد تقريبا حبة كل يومين
يعنياحيانا عند الضرورة
علشان البشرة

لو انتي شايفة صحتك كويسة مش ضروري
حبة الماس77
حبة الماس77
لموسة كنت طالعة شفت نور طلعتي انتي نورتي حبيبتي وحاولت قدر الإمكان الشرح العلمي يكون واضح لأن علتنا انعدام التقافة
لموسة كنت طالعة شفت نور طلعتي انتي نورتي حبيبتي وحاولت قدر الإمكان الشرح العلمي يكون واضح...
الله ينور عليكي دنيتك واخرتك
ويجعلك من اهل اليمين
فرحني ردك ياذوق
وفعلا كلامك كله علمي واحنا ناقصين ثقافه بها الشاءن
pharmecy girl
pharmecy girl

الريجيم القاسي

قررتي تتبعي ريجيم قاسي

جسمك لا اراديا يبدأ في اختزان السعرات

ويقلل الحرق <<< فلسفة الجمل

لانه يعتقد انه في حالة مجاعة

فتصلين الي تبات الوزن