sweety nana
sweety nana
السلام عليكم
انا عندى فى دى فى دى اشغله مرات لما اكون فاضية بس مشكلتى ازهق منه بسرعة وليا فترة لاباس بيها
اتمرن معاها وانا مثلك فى الاول تعبتنى هلبا بس بعدين تعودت عليها
نُـونْ
نُـونْ
اللهم صلّ هلى النبي
الفاتنة المبدعة
شوفي حبيبتي أنا عملت معها اربع او خمس ايام ال مرحله الاولى الاسبوع اللي فات لكن حسيت عضلات يدي شدت علي لان الوزن اللي استخدمه 2.5 قلت يمكن ثقيل والوزن اللي اقل منه عندي اقل من كيلو فشكلي اجيب شي في النص

تمارينها حلوه لكن اللي حسيته انها علشان توفر في الوقت ما أعطت الاحماء حقه ولا فيه تمدد كفايه في نهاية التمرين
أنا نزلت التمارين كامله من التورنت وكمان نزلت تمارين slim in 6 وهو برنامج من ثلاث مراحل لمده ست أسابيع توني نزلته اليوم وفيه معه مقطع تمارين تمدد لمده ربع ساعة مره حلوه احس لو تعملينها بعد تمارين جيليان مراح تحسي بألم شديد في العضلات

آخر مره تمرنت مع جيليان مشيت قبلها ٢٠ دقيقه على السير من باب الاحماء وحسيت انه التمارين كانت أهون
الفاتنة المبدعة
شوفي حبيبتي أنا عملت معها اربع او خمس ايام ال مرحله الاولى الاسبوع اللي فات لكن حسيت عضلات يدي شدت علي لان الوزن اللي استخدمه 2.5 قلت يمكن ثقيل والوزن اللي اقل منه عندي اقل من كيلو فشكلي اجيب شي في النص

تمارينها حلوه لكن اللي حسيته انها علشان توفر في الوقت ما أعطت الاحماء حقه ولا فيه تمدد كفايه في نهاية التمرين
أنا نزلت التمارين كامله من التورنت وكمان نزلت تمارين slim in 6 وهو برنامج من ثلاث مراحل لمده ست أسابيع توني نزلته اليوم وفيه معه مقطع تمارين تمدد لمده ربع ساعة مره حلوه احس لو تعملينها بعد تمارين جيليان مراح تحسي بألم شديد في العضلات

آخر مره تمرنت مع جيليان مشيت قبلها 20 دقيقه على السير من باب الاحماء وحسيت انه التمارين كانت أهون
BitterSweet Days
BitterSweet Days
سبحان الله انا بديت تمارين جيليان من امس وماشاء ماجاني شد عضلي
اولا لاني صار لي فترة اسوي تمارين ورياضة يعني خلاص الحمدلله عديت مرحلة الشد العضلي وتبعاته
وهي تمرينها ممتاز مره عجبني وبستمر ان شاء الله
وسلامتك من الالم ارتاحي يومين وارجعي كملي بعدها البرنامج