zayyoda
zayyoda
أنا هنا يا جماعة 10 دقائق كمان حد عايز حاجة عشان رايحة أعمل الأكل و أضبط الشقة عشان أنا النهاردة أجازة
ليمونة صفرة
ليمونة صفرة
مشكورررررررررررة ياعسل وربنا يديكي الصحة وقوة الأرادة وتعملي الرجيم وتخسي وتوصلي للوزن اللي انتي عيزاه وسلام
ام رغد3000
ام رغد3000
يعطيك العافية ياقمرررررررر
بس عندي سؤال ىصاروا اسئلة
مكرونة مسلوقة
(ملو مج ) مافهمت هالجملة
ممكن اعرف كمية المكرونة قدايش ؟؟
وانت كاتبة
اليوم الثالث و الرابع:
الغداء: مكرونة مسلوقة و سلكة
وش هي السلكة
انا مااحب البسطرمة بااش ابدلها ؟؟؟
واااااااسفة جدا ع الازعاج بس الرجيم عجبني وودي احتفظ فية خصوصا انة فية مكرونة ...
ام رغد3000
ام رغد3000
ممكن اعرف كم يخسس بالاسبوع؟؟؟
zayyoda
zayyoda
يعطيك العافية ياقمرررررررر بس عندي سؤال ىصاروا اسئلة مكرونة مسلوقة (ملو مج ) مافهمت هالجملة ممكن اعرف كمية المكرونة قدايش ؟؟ وانت كاتبة اليوم الثالث و الرابع: الغداء: مكرونة مسلوقة و سلكة وش هي السلكة انا مااحب البسطرمة بااش ابدلها ؟؟؟ واااااااسفة جدا ع الازعاج بس الرجيم عجبني وودي احتفظ فية خصوصا انة فية مكرونة ...
يعطيك العافية ياقمرررررررر بس عندي سؤال ىصاروا اسئلة مكرونة مسلوقة (ملو مج ) مافهمت هالجملة...
حبيبتي أم رغد أهلا بيكي
بالنسبة للمكرونة المسلوقة تعملي ايه:
1- تجيبي مج فاضي
2- ضعي مكرونة مش مسلوقة في المج
3- هذا هو المعيار الذي ستأكليه
4- اسلقي هذه الكمية و كليها بعد كده

يعني المج تملأيه الرز أو المكرونة الغير مسلوقين بحيث أن المج هو المعيار بالنسبة لكي

أما السلكة أنا أسفة عشان أنا أنقل لكم من الورق و عشان النت لا يفصل مني كل شوية فأكتب بسرعة

أنا أقصد طبق سلطة :)
أما البسطرمة اختياري ممكن تشيليها بس ما في ليها بديل بلاش المرتديلا (اللانشون) أو السوسيس أو كده لأنها مليانه دهون و احنا عايزين نخس من الدهون اللي في جسمنا و زهقتنا دي

و يخسس في الأسبوع تقريبا من 1,5 إلى 2 كجم و حوالي في الشهر تقريبا 5 - 6 كجم

لكن الانتظام ثم الانتظام يا جماعة لا تضيفوا أو تحذفوا أي صنف و شوفوا النتيجة

هتتبسطوا جدا من نفسكم و هتخسوا بجد

أي خدمة يا حبيبة ألبي